Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • FUJ tydle hry, kám se to hrabe na pařby za mejch mladejch let, za císaře páne. Tenkrát to alespoň nebyl mejnstrým, ale pěkně podomácku vyřezaný tahací koník. Naprosto nevíte nic o hrách, pokud ste to nezažili.
    • Přesně jsi vystihl mentalitu mnohých diskutérů *1*
    • a jazdit s vetrieskou po pieskovisku naplnenou zubrienkami
    • Daniell605
      poklona šéfe.
  • applepie_svk
    DA:I podľa mňa úspechom nieje, ani finančným, ani herným, od bugov cez slabý príbeh po neschopné postavy, nevidím na tej hre prakticky žiadnu pozitívnu vec. Nechápem prečo EA a hlavne BioWare si nejdú zahrať jednu z ich starších hier, no a potom nech skúsia niečo vytvoriť. Veď to čo robia v posledných 5 rokoch je des a hruza, od 10 k piatim. Taktiež nechápem ako taký totálny fuck up môže tento rok vyhrať toľko krát RPG roka, keď len také Divinity dokázalo reálne nakopnúť RPG žáner a nie len prejsť po povrchu ako to spravilo DA:I...
    • Ano, nejlepší RPG všech dob bude něco ,vyrobené před rokem 90, protože pak už to bylo moc jednoduchý a primitivní, nejlepší FPS Wolfenstein 3D, nejlepší závodní hra Stuns a nejlepší hra vůbec Mafia. Mám pravdu? *1*
    • applepie_svk
      a najhoršie na tom celom je, že média stále tento odpad prezentujú ako niečo k čomu treba developerom aj hráčom vzhliadať ako k modle. Veď to už aj Warlords of Dreanor má ďaleko lepší príbeh než DA:I, ktoré dosiahlo svoj vrchol asi dva razy za hru no a medzi tými vrcholmi sú ale veľké priepasti...
      • Zayl
        Co o to příběh ... ale ten gameplay. Kdybych chtěl hrát 10 let staré WoW questy, tak jdu na nějaký private server. A budu to moct hrát aspoň s kamarádama. A každý PC reviewer, který používá gamepad místo K+M k recenzi RPG, by zasloužil proplesknout.
        • celoush
          Zpátečníci *2*
  • mno zaroven EA odmieta prezradit presne mnozstvo predanych kopii DAI. nikde nebolo dokonca info ze by sa DAI co i len dostalo do prvej desiatky poca launchu. predaje sa ale napriek tomu najst daju - na vsetky platformi to doteraz predalo 3 miliony kusov (+steam, co nebude viac ako 250K). Cize bud v EA cakali ze sa nepreda ani tolko alebo znova o svojom nadseni klamu. mimochodom DA2 sa dokopy predalo takmer 3 miliony. DAI urcite este 1 alebo 2 preda. a ak toto cislo pokryje naklady a naviac aj vyroby zisk, tak bioware tlieskam, hlavne ked ide o tak velku hru....
    • Steam asi tazko, ked tam nie je ;-)
      • nj trepol som blbost, ak je to na origine, steam neprichadza do uvahy. na tych cislach 3 miliony to ale nic nemeni
  • Každopádně mě mrzí, že EA jede u některých her jen na zisk a spoléhá na silnou licenci a přitom vydává okleštěné a špatné hry.
    Viz nové NHL. Není tam v základu spousta věcí, které byly třeba už v NHL 93 (například nájezdy).

    Nebo Sims 4. Slibovali velkou revoluci a opak je pravdou. Vydali okleštěnou hrou, kde nic není, všude jen samá nahrávací obrazovka a sousedství je jen pár domečků. WTF?
    OK možná s 10 datadisky to bude slušná hra, ale takhle se to dělat nemá. To je urážka hráčů.

    Nové Sim city a mini městy také nebyla žádná sláva.
    Jenže tu licenci nemůžete dojit věčně. Jedou budou muset vydat dobrou hru.
  • A jéééje.... Tedy bude dalších 20 pokračování a z kdysi zajímavé hry a vcelku poctivého RPG se stane šablona pro šablonu.
    • Když bude každý díl dobrý, tak je to fuk.
      Na pokračování není nic špatného. Na špatném pokračování ano.

      Vůbec by mi nevadili například další dva díly Baldurs Gate klidně podle šablony co byla v jedničce.
  • Tak niet sa co divit predajom hlavne na PS4, co sa tyka RPG je to tam velka bieda, za ten rok a pol co je na trhu uz PS RPG hraci mali riadny abstak. Podobna situacia ako v racingoch a predaje Driveclubu.
    • navic dostali do ruky nadherne dlouhej grind, kde se neda slapnout vedle ani s packovacem, jasna koupe
  • achjo, zadna z tech her se mi nelíbí... mainstream uz neni nic pro me ale nevadí. Dřív (90s) byly hry taky underground, takze moje postupný přeorientování směrem ke straším hrám, modifikacím, herním klasikám atd je vlastne jen návrat ke kořenům :) Sem rád že free standalone Lost Alpha vyhrala mod roku 2014, to je trosicku kontrast oproti zbytku pordukce roku 2014, čest vyjímkám, potvrzujícím pravidlo... Na zmodovanýho SystemShocka2 / Deus Ex 1 stejně nic nemá, stejně jako na Brutal Dooma a další podobný mazce!
    • Keyz
      Tohle platí pro filmy, hudbu apod...

      Většinou když začínal nějaký obor, tak ho táhli borci kteří měli sen a ten si plnili nehledě na finance. Poté se borci organizovali a již na tom chtěli i něco vydělat, ale pořád tam byly silné osobnosti a dávali do toho svoje sny, představy ale hlavně reagovali na komunitu která v dané době byla více HC.

      Dále to již známe...
      Přišli investoři, koupili podíly a začali dělat průzkumy trhů, diktovat co se musí a jak se to musí těm kteří tomu rozumí lépe a tak vznikl "Zmr*ex" (*=d). Dále sypali prachy do reklamy = uderground již nebyl pod zemí, ale v zájmu masy lidí a typický kravaťák tam začal cílit. Tedy hry pro všechny, tak aby to vydělalo co možná nejvíce a kravaťák si mohl koupit nějakou tu novou značkovou kravatu a machrovat na plastickou kočičku ve výtahu... To naštvalo HC hráče a část borců kteří s hrami v těch 90s a méně začínali. No a dnes díky KS apod. Nastává renesance.
      Ukazuje se, že je možné cílit hru na i na jiné publikum než pro všechny a zaplatí se to. Dokonce to i vydělá.

      Jen, zatím (snad) těch velkých a technicky skvělých her pro "hc" publikum není tolik protože to stojí moc zdrojů. Snad jen star citizen, elite a KC.
      • Rika se tomu komerce a je to prirozeny beh veci. Ale porad vznikaji hry, ktere za to stoji, dokonce i tech komercnich.
      • ano ano, souhasím s obžalobou v plném rozsahu a je pravda ze se o netýká zdaleka jen her, ten princip co si nastínil funguje 100%. Me je prez 30 a uz sem podobnej úpadek (resp. "progress") zazil u víc věcí. Hudba je kapitola sama o sobě :X
  • Na tuhle zprávu jsem dlouho čekal, zajímal mě prodej DA:I, protože ikdyž se hodně psalo, že se dobře prodává, tak žádné číslo prodaných kopií nebylo zveřejněno a kdyby se prodával fakt dobře, tak by se tím určitě pochlubili a nakonec to číslo ani neřeknou, debilové *7*
    • celoush
      Někde jsem viděl 3M
      • já zas 3DM.... kde to jen bylo... jo už vím, na místě o kterém se nemluví, v zátoce sviní a o přímo u DAI.
        • kua nefunguje mi pismeno mezi R a Z u vseho co sem napsal, sry
  • Bodaj by neoslavovali keď sa im podarilo predať how know za cenu zlata.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit