Přejít na výpis diskuzí
E3 2012 rozhovor: Assassin's Creed III - o lodích a lidech
16.6.2012 | Redakce Games.cz
51 příspěvků
-
Mi to příde jak když kočička s pejskem vaří dort a šéfkuchař u toho kouří crack.
-
Překvapilo mne, co říkají o Connorovi. Podle jeho bojového stylu jsem ho odhadoval (hlavně v kontrastu s Eziem) na mladýho, agresivního zuřivce (což může být velmi zajímavý charakterový typ a mě by se osobně moc zalíbil) a on to má být inteligentní jedinec se smyslem pro vyšší dobro? No, s takovým skillem v mávání tomahawkem by se určitě uplatnil i v thaijské restauraci...
-
pižlám ženu Petra Poláčka *10* *1*
-
Všichni jste kur\/y *9* *9* *9* *9* *13* *13* *13*
-
"Je vtipné, že lidé chtějí pořád něco nového a když ohlásíte změnu, začnou si na to stěžovat." Vystihl to naprosto přesně. *3*
-
-
Jenže hráči chtěli změnu co se týče "assassinovských" dovedností se skrývat a tajně zabíjet atd.. oni z něho jen typicky americky (trochu sedí) udělali terminátora. Nedělej prosím z požadovaný změny něco naprosto všeobecného. Mohli si vybrat spoustu jiných zajímavých témat vmísto toho si vybrali pochybnou válku o nezávislost s cílem zavděčit se americkému publiku, jsem si jistý, že tohle drtivá většina ne-američanů nechtěla.
-
a jsou to ti samí, nebo druhá půlka jídelny? *3*
-
-
Já myslím, že se to bude prolínat. *3* Tím jsem chtěl jenom naznačit, že udělat ideální hru vyhovující všem je nemožné. *3*
-
-
Nevystihl nic, jenom šikovně použil rétorskou "satanskou taktiku".
Ano, hráči si přejí něco nového, ale localpatriotismus USA na seznamu přání rozhodně není na předním místě. Zjednodušování mechanik a stupidizace AI asi taky ne a motorové čluny se skinem plachetních lodí pravděpodobně taky ne. -
-
Já osobně proti USA 18. stol. nic nemám. A herní mechanika a AI se podle videí nedá hodnotit. S těmi čluny souhlasím. Přitom si myslím, že by stačilo jenom trochu ubrat plyn a mohlo to působit mnohem uvěřitelneji.
-
-
Sami vývojáři to někde říkali, že AI dozná potřebných změn pro "větší dynamiku", což v podstatě dle předvedených záběrů znamená, že bude ještě hloupější (a ta hloupost ještě šikovněji maskovaná), aby hráči nebyli ze svého krvavého tanečku nijak výrazněji rušeni.
USA doby revoluce je sice divná volba pro sérii s původním zaměřením na boj zblízka, ale co už, Ubisoft chce značku někam směrovat, jejich věc.
Ohledně lodí se uvidí, co na to focus testeři. Když se dětem bude líbit že lodě otáčejí na pětníku, tak páni producenti poskytnou někde v interview argument jak je těžké se všem zavděčit a jak jsou hráči nevděční, a proto se musí plachetní lodě chovat jako motokáry na vodě. -
-
No já si těžko dokážu představit hloupější AI než byla v předchozích dílech *1*
-
-
-
-
-
Celá tahle prašivá série je prasárna, ale ani v americe to nebude jinak, než že pseudonativní indián půjde opět po templářích, překvapivě...
Proč pseudonativní? Protože jak snad dnes již každý ví, tzv. indiáni nejsou původními obyvateli ameriky... -
Já si nějak nemůžu pomoct, ale tenhle díl mě prostě odradil už na začátku. Když jsem se dozvěděl to zasazení. Bože indián co hledá spravedlnost a dá se k amíkům to je fakt divný. No ale co ? nelíbí ? nebudu kupovat.
-
-
Těmi amíky myslíš Francouze? - asi ste ve škole ještě nebrali americkou histrorii že.. *15*
-
-
ty si radsej precitaj cely thread vratane prveho prispevku na ktory som reagoval a potom ti mozno aj dojde preco som pouzil slovo amik... a nabuduce mozno predtym ako sa budes snazit byt strasne mudry historik ti to aj vyde a vsetkym nam ukazes aky si vzedalany *4*
-
-
Ja by som bodla vety co povedal conor v deme nevravel ze sa prida k amikom.... v deme ako sa rozprava s tym velitelom predtym ako zautoci na tu pevnost povie (pardon za moju eng)
let the patriots fight their own battles i am here for the templar.
-
-
Škoda těch námořních bitev, které jsou totálně neuvěřitelné. Přestože začátek traileru vypadá fakt dobře, jak se tam objevily lodě, šlo to do kytek.
Chápu, že ovládat korektně plachetnici, navíc ještě takhle komplikovanou, by ve hře jako AC nemělo smysl, ale problém je, že to není ani jen zjednodušené, ale úplně nesmyslné. Galéna se neotočí jako motorový člun na 20 metrech. Stejně tak to, že si to ty lodě křižují proti sobě, vedle sebe, jak se jim zachce, bez ohledu na to "jak fouká vítr".
Master & Commander nic takového neobsahoval a naopak to byl dost autentický film, škoda, že si toho nikdo z vývojářů nevšiml. -
-
Tak série AC si nikdy nehrála na realismus, pouze zasazovala příběh do dějových reálií.
-
-
To už mi jako větší narušení feelingu té série přišlo to používání Jablka na konci Brotherhoodu (to bylo vážně pitomý,nebo vypálení přístavu v Revelations
-
-
nevím proč se pořád řesí jak ty lodě jedou, neni to ani realita ani simulátor, je to hra a navrch AC není vůbec reálný celkově
-
-
Nechápu proč Mafia II dostala oproti prvnímu dílu nížší hodnocení a lidi byli nespokojení, není to realita ani simulátor, je to hra, navíc Mafia II není vůbec není reálná celkově.
-
-
protože tam většinu času akorát jezdíš autem, není tam znovu hratelnost vůbec, je to nuda 2K z toho udělali zDLCovaný srágory
-
-
protože v sérii AC většinu času akorát pobíháš a mačkáš čudlík útoku, není tam hratelnost vůbec, je to nuda a UBI z toho udělal permaonline DRM blbost.
Pořád nevidím rozdíl.
-
-
-
-
-
sounds good
-
Ja som totálne spokojný, toto obdobie v Amerických dejínách je hodne zaujímavé, M and C, Patriot partria medzi moje najoblúbenejšie filmy takže AC3 je pre mňa absolútna a zdoraznujem že príjemná povinnosť. Naposledy som sa tak tešil na Maxa 3 ktorý ma tiež nezklamal verím tomu alebo som skor presvedčený že ani AC3 ma nesklame.
-
-
Keby si čítal sériu Patricka O´Briana, tak by si zistil, že sa odohráva za Napoleona ...
-