Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hlavně aby šla konečně vypnout ta debilní chromatická aberace, to bych si fakt přál. *4*
  • co to je za modu, prodavat jednu a tu samou hru na 10x?
    • Tohle je ok? Ten kdo jí má, dostane vylepšení ve formě updatu a dokoupí datadisk. Já třeba základní verzi nemám, tak si koupim tuhle kompilaci. Za mě palce nahoru
  • no ja to mam ted znovurozehrany, tak nevim esi se nato mam vykašlat a počkat do unora :/ mě to baví i takhle a hodně, podle mě to je luxusni hra a mam pocit ze docela nedoceněná
  • Lukass
    Konecne bude ve hre fyzika a poradna interakce s prostredim?
  • No a konečně edice, která zajímá mě. Dnes už v principu sleduji u každé hry, kdy vyjde kompletní edice se všemi DLC...
    • Haha přesně tak. Já taky hraju "novinky" tak roku dva po premiéře. Nechci totiž utrácet za nedodělný produkt s bugama, bez dlc atd. To to pak raději koupím v nějakém kompletním vydání. Na to samé víceméně čekám na Fallout4. Počkám až to víc odladěj a přidaj pár dlc.. Proto mi taky přijde vtipné,když se dělá rezence na hru, která při prvním prodeji nabízi 50-60% obsahu oproti tomu, co pak nabízí za rok dva se všemi dlc...
  • Chtělo by to spíš jinej singleplayer příběh ;). Samotný hraní DL mi přišlo zábavný celkem dost, nebyly špatný ani vedlejší mise a postavy v nich, ale co Techland prezentovali nebo spíš jak to prezentovali v rámci hlavní singleplayer kampaně mi přišlo fakt divný (a to jsem ani nebyl zatíženej Dead Island 1 a 2, protože jsem je nehrál). Jedno klišé za druhym, až sem si nebyl jistej, jestli se nedívám na nějakou parodii nebo snad dokonce na partičku ječících dětí na chatě v hlubokých lesích - až tak daleko sahala "logika" chování postav v ději (hlavní kampaň jsem dohrál v podstatě už jen s velkym sebezapřením).
    • On uz vysel Dead Island 2 jo??? Kecas vid?
    • Jo, ten příběh byl hodně sračkoidní, ale zbytek hry to naštěstí vyvážil. Největší zábava v Dying Light je vždycky prozkoumávat mapu na vlastní pěst, hodiny prolézat slumy a pak při západu slunce sprintovat na nejbližší základnu.
      • Jak píše SS3 - nejlepší je tahle hra opravdu v noci, je to vlastně docela jiná hra. Když mě pár vedlejších misí v DL poslalo vyloženě něco splnit v noci (moje "nejoblíbenější" byla v noci jít do jednoho ze zabarikádovanejch tunelů, kterej se přes den hemžil Virals - ano, díky týhle misi jsem přišel na to, že Virals se se západem slunce měněj na Volatiles ;)), skřipal jsem zubama :D. Obecně ale jakmile se ozvalo "this is Ayo speaking, night is coming, you know the drill, find shelter, good night ... and good luck" tak jsem taky prchávával k nejbližšímu safehouse s už pro jistotu nachystanejma plínama v ruce jedný a s pohotovostníma UV světlicema v ruce druhý.
        Pak jsem přišel na to, že se dá docela dobře přežít i v noci hlavně díky UV světlicím na odhánění Volatiles (btw lepší obrana než UV baterka, ta má spíš výhodu, že se s ní dá cílit) nebo se dá naopak dobře někde schovanej kempit (ale co potom z toho, čumět na černej monitor ;)). A např. zbraně co nacházíš v noci v zamčených truhlách apod., ty jsou statistikama někde úplně jinde (tzn. pokud jsi ve fázi, kdy nacházíš přes den běžně zbraně třeba se 80-90ti hitpointy, tak v noci v tý samý fázi nacházíš zbraně třeba 200-250). A doporučuju párkrát zkusit ohlídnutí při nočním úprku před Volatiles, to má převeliký koule :), obzvlášť pak třeba s vylepšením pro možnost používat házecí zbraně právě při tomhle ohlídnutí. Honěj tě 2-3 Volatiles, prchíš, dejchaj ti na záda ... ohlídneš se, zpomalenej záběr těch hnusáků ... hodíš světlici nebo párkrát blikneš baterkou v tom ohlídnutí, moc pěkný :).

        Zombie tématika je mi hodně protivná díky tomu, jak se ždíme hlavně ve hrách poslední roky, takže zombie hry záměrně obcházim širokym obloukem, ale DL nebylo špatný (nehrál jsem Dead Islandy, takže mi nevadilo, že v Techlandu vykradli sami sebe ;)), jen fakt škoda toho příběhu (např. na Steamu v achievementech má strašně málo lidí z celkovýho počtu hráčů DL splněný právě příběhový achievementy, ale po dohrání celýho DL to už chápu).
      • No, když si vzpomenu na Dead Island a DI:Riptide (o čem to vlastně bylo?) tak z toho Dying Light vychází ještě dobře :D.
      • este lepsi je se naucit prezit i v noci, to je takovej next level ty hry, noc je hodně HC... kor když přijde bouřka, blesky, všude se plížej Volatile a ty nechceš přijít o X tisíc Survival pointů, ale pak ten pocit kdy se začne rozednívat a ty to nějak doklepeš a v 6 ráno ti pribude 40k survival points :) Každopádně to chce mít nějaký levely, dobrý zbraně a skills ve hře i v hraní...
    • Ronox
      Craaaaaaaaaaane! *1*
      • "Crane"
        "Crane? Like that machine which lifts heavy things? Strong and stupid?"
        "Yeah, Crane." ;)
  • pecka

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit