Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdo říká, že TES VI. bude stejně modovatelná jako předchozí díly? Bavíme se tu o nové Bethesdě. 

    Pamatujete na sérii Battlefield? Existovaly pro ní desítky módu a stovky free map a pak přišla EA a modderskou komunitu zabila. Proč by se to nemohlo stát u TES VI.? Vždyť víme, že chtějí vydělávat na mikrotransakcích a víme, že chtěli zpoplatnit módy do Skyrimu a víme, že free modifikace jim nehrají do karet. 

    Ve skutečnosti si velká část lidí vůbec hry nemodifikuje a bude jim to jedno! Vždyť kdo z redakce hrál Skyrim s módy??? Podívejte na prodeje těch dílů Battlefieldu, které módy nepodporovaly! Byly mnohem vyšší než u modovatelných dílů plus zisky z mikrotransakcích.

    • jiri.svak

      No jo, ale od doby vydání Skyrimu vyšly 4 díly Battlefield, zatímco TES nic, pokud nepočítáš Special Edition, ale to já osobně beru jen jako technický release. Bez modderů by ta hra byla IMHO už mrtvá, Bethesda si musí být dobře vědoma, že moderská komunita ji dělá dobrou službu.

      • Jen zhruba 7 % hráčů TES hraje s modifikacemi. 

      • No minimálně vyšel od vydání Skyrimu Skyrim SE.

        • TheSuffering

          Blbost. To bude víc, jen k těm adult se nikdo dobrovolně nehlásí.😂

  • solomon.short

    Chyby v designu opravi taky? 

    • flash789

      A jake prosimtebe? To co se ti nelibilo? Ale to nejsou chyby jen tvuj subjektivni pohled.

      • Byl jsem modder od TES III po TES V. Všechny tyhle hry jsou dobré, ale mají obrovské designérské a jiné chyby. Ani jeden díl jsem nedohrál bez modifikací. Level scaling byl obecně asi největší problém podle ještě horší ve Skyrimu

      • 0011

        Oblivion zbožňuju ale měl 2 obrovské designové chyby, první počítačem generované dungeony, které vypadali jeden jako druhý a druhá chyba byl rozbitý levelscaling nepřátel, kdy ten nejtrapnější bandita později běhal ve skleněné zbroji a hráč pak neměl ani důvod ty předměty sbírat. Na svou dobu to byla fenomenální hra, ale rozhodně nebyla bez chyb.

        • flash789

          V Oblivionu se žádné dungeony negeneruji, jsou dělané ručně z předem připravených bloků.

          Level scaling vybaveni byl průšvih, ale na to je tolik módu že to je V zasade jedno. Koneckonců to plno lidem nevadilo, viz prodeje na konzolich.

      • skaven

        ako inac, bethesda poslednych 15 rokov robi len dizajnerske skvosty, nie hry😇

  • Divim se, ze neco podobneho neudela rovnou Bethesda. Nemusi nic reversne inzenyrovat, jen do noveho enginu zkonvertuji stara data k questech, krajine a budovy a stvoreni nahradi budto novou verzi, nebo pripadne nejblizsi podobnou ci dodelaji (ti nakazeni koprofagove ze sopky).

    • clovicekO

      Protože je to Bethesda.

      • flash789

        Prijde ti ze toho delaji malo? Vsechny dily TES od prvniho do pateho dilu uz nekolikrat rozdavali zdarma. Od trojky dodavaji editor aby si mohli lidi hrat.  Do toho tri dily Falloutu. 

        BGS ma asi 100 zamestnancu, az ted na Starfield jich nabrali vic. Neplest si Bethesdu a Bethesda Game Studio, jsou to dve sobestacne firmy, i kdyz pod jednou strechou.


        • skaven

          po Morrowinde sa rozhodli, ze zacnu robit hry pre jednorukych, jemne jednoduchych a s pamatou ako akvariova rybka, ale inac ide o peniaze, nie je to umenie.

          • flash789

            Chceš říct že těch asi 30 milionů kopií Skyrimu si koupily samý debilové? 

            Myslí než něco napíšeš, takhle to vypadá že jsi ten jednoruky šimpanzi ty.

            • skaven

              ale ved v poriadku, kupil si si Skyrim, uzil si si Skyrim. vacsina ludi ma rada lahku zabavu, ved preto sa tocia telenovely, Avengers, preto je tolko ludi ktori veria ze zem je plocha a ockovanie sposobuje autizmus. Gauss nepusti.

              • flash789

                Reakce na příspěvek:

                tak jeste stesti ze mame mezi sebou lidi kteri ziji v oblacnych sferach nadlidske inteligence a zhlizi shora na ubohy plebs co se bavi u Skyrimu.


                kdyz ti to prelozim, o TES vis kulovy a jen blbe kecas..

                • skaven

                  Reakce na příspěvek:

                  je pravda, ze o Skyrime viem gulove, nebavil ma, bolo to primitivne. Posledny dobry TES bol Morrowind.


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit