Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hral jsem pred pul rokem, nic se nezmenilo... nabuseni typci likviduji newbies, matchmaking nefunguje a hracska zakladna neni dostatecna na to, aby se to trosku vic rozjelo... mozna je to skoda, ale minimalni moznost rozvoje postav tuhle hru degraduje a nakonec stejne vsichni utoci s podobnou skupinou...
  • At je to jak je to, graficky styl tehle hry je naprosto uzasny, moc pekne ilustrace.
    • jo jo, malovaný je to krásně :)

      jen na tom úvodním obrázku ta holčina nevypadá, jako by se bála příšery, ale jako kdyby jí ten spolubojovník právě sáhnul na stehno :D
      • Vzhledem k tomu, že ten spolubojovník má být její otec, by byl zděšený výraz na místě :-D
  • Nepíše se vikinské ale VIKINGSKÉ.
    • Mahcake
      http://www.severskelisty.cz/jazyk/jazy0005.php

      Není zač.
      • Univerzalnejsi je
        http://ssjc.ujc.cas.cz/search.php?hledej=Hledat&heslo=vikinsk%C3%BD&sti=EMPTY&where=hesla&hsubstr=no
      • krouzek cestiny opet v plnem proudu, ja fakt nevim co to je za debilni zvyk v tehle prasopes diskuzích porad nekoho upozorňovat na spravnou cestinu. *2*
    • ucho
      a to jsi slyšel kde? píše se to právě vikinské...
      • ...klid, vždyť teprv končí základku :)
  • Nesouhlasím s autorovým názorem, že sloučení zdraví a síly je k ničemu. Přijde mi to jako dost podstatný taktický prvek - mám jednotku dodělat a získat bonus k willpower nebo jí nechám a zaměřím se na silnějšího, protože ta slabá stejně už moc poškození neudělá, s velkou pravděpodobností mine a blokuje přístup silnějšímu nepříteli? Zbytek moc komentovat nemůžu, plná se odemkne až 14. Sám jsem zvědavý na to, jaký dopad budou mít rozhodnutí, ta byla krom úžasnýho vizuálu další tahák, který mě dokopal k předobjednávce.
  • Takze vyzkousim "demo" a pak mozna vezmu okolo vanoc ve sleve na GOGu.
  • Z akého dôvodu konkrétne by sa malo agro alebo čokoľvek iné zobrazovať v hre číslami? Dúfam, že nie som sám, komu vadia "vyskakujúce" čísla nad hlavami panákov, kazí to atmosféru. Tiež mi vadí, keď mi v ťahovke stačí nadísť kurzorom na nepriateľa a hneď mi presne vypíše číslo, za koľko ho moja postava zraní (v prípade Heroes koľko panákov zabijem). Vybrať z dvoch čísel to väčšie ja za taktiku nepovažujem, uberá to radosť z víťazstva.
    Ďalšia vec je, že ja rozhodnutie autorov vsunúť silu a zdravie do jedného ukazovateľa nepovažujem za zjednodušovanie, ale skôr za aspekt vcelku realistický, ktorý som v inej hre nepostrehol - prečo by mala postava na pokraji smrti útočiť rovnakou silou, ako keď bola nezranená?
    • michelangelocz
      Obecne mam rad co nejmin UI bordelu na obrazovce, protoze je stejne casto zpracovany stereotypne, nudne nebo hnusne.

      Ted k Banner Saze – jeji vizual si me sikovne zahackoval a hru mam v hledacku. Az vyjde a posleze si prectu pozitivni recenzi od autora, kterymu se bud prekryva herni vkus s tim mym, nebo me zkratka spravne navnadi recenze jako takova, jedine dobre.

      edit: Naposledy jsem z tahovych her zkusil Heroes 6 a to stalo za starou backoru.
      • Tushan
        v taktickejch hrách prostě jsou potřeba tabulky přehledy náhledy a já nevim co všechno. člověk potřebuje dostat maximální množství udaju aby se pak mohl rozhodnou. jestly ti vadí ten tvuj UI bordel tak jdi hrat nějaky akčně filmové pakárny *7*
        • michelangelocz
          Nevkladej do mych hernich zarezu hry, ktery nehraju ;) A cti i mozkem, ne pouze ocima.
    • tak mezi nama, ze to rovnou ukazuje je stejny, jako by sis to pocital z dostupnych statistik... takze v tomhle pripade jsem pro cislicka nad hlavou (setri to cas, a negativni vliv to ma jen pro poctare)
      • To teda vôbec neni rovnaké. Je rozdiel, keď sa tú hernú mechaniku musím naučiť, to je niečo, čo z hier vymizlo.
        • a ja mluvim o tom, ze mechaniku uz znam, ale otravuje me to porad dokola pocitat -> je lepsi mit cislicka nad hlavou
    • smejki
      ad první výtka - feedback je nutný, v jakékoliv formě. není nic horšího než když děje něco, co není možné rozklíčovat. Kór když má jít o důležitou mechaniku.
      ad druhá výtka - jakýkoliv designový prvek postrádá smyslu, pokud nemá reálný dopad na možnosti hráčova vstupu a jeho strategii. Je-li je prvek simulací, postrádá smyslu dvojnásob, pokud hra není simulátorem.
      • *** O důležitý mechanismus *3*
    • sleepless
      Čísla nemusí postavám nad hlavami vyskakovat, ale tento údaj není uveden ani u vlastností postavy. Zkrátka není jasné, jak tento prvek funguje, přestože ve hře nějak figuruje. A to je špatné. Pokud jde o spojení síly a zdraví, tak je to možná realistické a zdánlivě zajímavé, leč ve hře to plní nulovou roli - když je postava slabá, tak ji člověk automaticky raději obětuje a v rámci taktiky s ní nepočítá, protože od poloviny zdraví je mu skoro k ničemu. Čili je to sice realistické, ale k ničemu a navíc Banner Saga se o nějaký realismus v ničem nesnaží, takže nevidím důvod, proč by se měli tvůrci najednou držet realismu v jednom prvku. Na prvním místě by měla být funkčnost.
      • Ja sa samozrejme nehádam, či tento prvok v hre funguje, pretože som proti UI nehral. Ak sa to nedá z hry anilen odpozorovať, tak je to zlé. Spojenie sily a zdravia sa mi páčilo vo fractions, nikdy som nemal pocit, že je zranená postava na nič nerobila - samozrejme ju nenasadím do boja proti nezranenej, ale to je iba taktický prvok.
  • Tushan
    tak nevím. já čekal hardcore taktické orgie ale vypadá to spíš na ubulenou limonádu *9*
  • Kam jsme to dopracovali, kdyz uz se i tak celkem tradicni zanr jako tahova ctvereckova strategie s vyvojem panaku musi zaklinat slovy "rpg japonskeho stylu"...
    • protze nejlepší tahove ctvereckove srpg delaji japonci..tak proto.
      Ale ty by sis je napred musel zahrat, kupříkladu u takového Front Mission 5 nebo Fire Emblem by ti to doslo proc japonského stylu:)
      • "protze nejlepší tahove ctvereckove srpg delaji japonci"

        Nevím o tom, že by Jagged Alliance 2 dělali japonci...
      • Jack1947
        Mozna proto ze to neni na pc, takze se to zpravidla Hateuje. *3*
        • No jak se to vezme..obe vyse jmenovane hry bez problemu fungujou na emulatoru..takze na pc se to zahrat da, ale mozna je to tim ze plno lidi odradi japonska stylizace, je to skoda, prichazeji o tahove ctvereckove strategicke klenoty:)
  • Už jen za zpracování si tvůrci zaslouží aplaus. Je to jako dívat se na staré animáky od Disney nebo Pixaru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit