Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • lito

    Nioh je těžší než většina herní produkce, proto ho musíme označit za těžkou hru. Já měl problém s Hino-Enmou, pak to šlo úplně na pohodu. Na Ringed City, The Old Hunters či Sekiro se to nechyta v obtížnosti, ale proti současnému mainstreamu je to těžší.

    Na Niohu mě vadí jiné věci, které zůstávají pravděpodobně i ve dvojce.

  • flash789

    Vzdycky kdyz je nejaka dost obtizna hra zjevi se odnikud par maniku co kazdymu cpou ze to je lehky, ach jo :)

    Ne, Nioh neni lehka hra, plno lidi na ni vyhorelo, nedosli ani za prvniho bosse na lodi. Plno lidi si to radsi ani nekoupilo, ackoliv zasazeni hry se jim libilo, protoze je odradila obtiznost. To ze se to nekdo nauci, rychle se prizpusobi a jde mu to neznamena ze to je lehka hra.


    Nioh je obecne a globalne dost tuha hra pro bezneho hrace kterych je vetsina, takze klasifikace tezka hra tady sedi na 100%. 

    • uher

      No, ale on Nioh opravdu těžkej není. Mimochodem ten boss na lodi není první 😉. Vždycky když se začne mluvit o nějaký hře, zjeví se odnikud nějakej maník, kterej o ní evidentně nic neví...

      Dalo by se říct, že těžký je např. Sekiro, protože si tam nemůžeš nagrindit op postavu a opravdu záleží na tom co umíš a prostě ti to nikdo nijak neulehčí.

      Ale obecné pravidlo je, že ty hry jsou tak těžké jak si je hráč udělá...

      • flash789

        To počítáš i tutorial lokaci kde nemáš ještě zdaleka všechny možnosti co hra nabízí? Hmm, ok

        • J.V.Stalin

          No ale vždyť má pravdu. Osobně nejsem nijak zvlášť zručný hráč a Nioh byl jediná z těch her, co jsem byl schopný dohrát a celkem bez problému.

          • lito

            Tak on to dohraje každý, každý si muže dat sloth, ale tím bych se moc nechlubil.

            • Jack1947

              Co to je sloth?

    • Jack1947

      Já zase nechápu uctívače podobných "těžkých her" je to jen o tom že Ai má větší zdraví a je trochu silnější ( koikrát ani to ne) takže schválně to je přehnané a když se to člověk naučí projde to s prstem v nose. Ostatně jako všechno nic magického v tom není dříve byli těžké proto že hráči neveděli jak na ně.

    • misk

      Dnes je každá hra ľahká lebo mame internet a vieme si tam všetko naštudovať.. Pri nioh stačí si pozret akú vystroj použiť a akú taktiku použiť proti bossovi a vec je vybavená 

  • Murlock

    Kurna, no samozřejmně že reaguju na ten příspěvek od uhera dole.

    Pochybuju. Ten endgame byl primárně postavenej pro maníky co si pořád zdokonalují build, Jedinej voser byl WotS ale ten se dá naštěstí rushnout za hodinku.  A pokud se gimpneš natolik že nepoužíváš LW tak to už je jen tvoje věc. 

  • uher

    Zrovna Nioh opravdu pekelně těžkej vůbec nebyl. Vlastně si troufám říct, že byl celkem lehkej. Já za celou hru ani nepoužíval tu možnost proměny (já totiž neustále zapomínal, že tam ta možnost je 😀) a jel čistě na klasický zbraně - katana/dvě katany.

    • Mne prisel takovy nevyrovnani .. cele to bylo lehke, a pak prvni bos, pres ktereho jsem se nemohl dostat (demon na lodi). Daval jsem mu tak 1% dmg, a on me zabil na 2 rany. Tak jsem to odinstaloval. Koukal jsem na videa, a tam daval lidem podstatne mensi dmg, tak nevim, asi jsem malo investoval do brneni nebo neco. Jako urcite bych se do toho dostal, ale proste me to nechytlo. Dvojka vypada zajimave, minimalne mam vlastni postavu.

      • uher

        Já ho teda dal hned napodruhé. Je pomalej a neohrabanej. Navíc používá strašně čitelné útoky. Možná si měl poddimenzovanou postavu, ale i tak by to neměl být moc problém. Těžko nějak radit. Osobně by mě to, že mě poráží nedokázalo přinutit hru odinstalovat, ale naopak by mě motivovalo ho dostat 🙂

        Třeba v Dark Souls III boss Nameless King - tam byla motivace maximální 😀 stejně jako v Sekiru finální boss. To je základ co od těch her čekám 😉

    • Murlock

      Základní hra byla lehká.  Až ke konci DLC trošku přituhlo. To v NG+ a v Abyssu začala ta pravá zábava. 

      • uher

        To už byla bohužel repetivní nuda. Ten "endgame" a vlastně i nepovinný úkoly byly prostě z hlediska gamedesingu neomluvitelnej průsər a doufám, že to ve dvojce vyřeší. Stejně jako různorodost nepřátel.

        A popravdě i Abyss pro mě nebyla nějaká výzva. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit