Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    ARMA 4 ještě asi dlouho nebude nebo jo ?
  • A jeste porad se ty tanky zaseknou i o 5cm plutek?
    • Jack1947
      To by přece už nebyla ARMA neblázni...
    • Ne.
  • On tohle ještě někdo hraje?
    • Lukyz
      Sem tam si pár lidí zahraje *3* *1*
  • Teda Arma 3 se pěkně rozšířila... Ale chybí mi tam ten singlplayer. Nějaká pořádná a chytlavá kampaň. Na resistence s radostí vzpomínám.
    • Resist, Deliverance, Dying Ember, Codename Leonardo, Cold Rising, Aegaen Spear? ... dohráno?
  • Tak ty interiéry pěkně vochcaly. Ve skutečnosti nejsou přítomny a promítají se pouze vám pokud sedíte na řiďičovi. Pořád považuji za nejlepší vozidla v Armě 3 řadu BTR od ČSLA studia a BRDM2 od VTN studia. A nešvar z WoT v A3 pořád přetrvává, rozuměj nehmotné kanóny co můžete strkat zkrs objekty. K tomu aby byla Arma 3 superiorní chybí přitom tak málo. Spravit dynamický rozsah zvuků, aby šustění trávy nepřehlušilo těžký kulumet co po vás střílí (Squad zvuky by si měli vzít jako inspiraci), přidat animace hodu granátů a nastavení intenzity hodu, animaci ležení s raketometem atd... Zbytek chyb jako terminální balistiku, nebo medický systém si už komunita opravila pomocí ACE.
    • Píšeš hlouposti. Interiéry jsou ve hře u všech vozidel pro všechny pozice (typicky řidič, velitel, střelec a případně i další cargo pozice) v rámci jednoho komplexního modelu. Jsou tam použity dnes běžné interiérové LODy, jako i u ostatních strojů, včetně komunitních, aby se nemusely "počítat" při pohledu zvenku, což je samozřejmě z hlediska optimálního výpočetního výkonu správný přístup (polycount interiérů se zdá být opravdu hodně vysoký).

      No a počítám s tím, že na tom nepracují samé vývojářky, jak svojí vybroušenou gramatikou naznačuješ ("...interiéry pěkně vochcalY.").
      • “aby se nemusely "počítat" při pohledu zvenku, což je samozřejmě z hlediska optimálního výpočetního výkonu správný přístup ”

        To je docela blbost, zvlast v dnesni dobe. V jednom zaberu na prumernym enginu pri dobre odladene shader complexity muzes mit klidne i 5milionu polygonu v zaberu kamery a ani nemusis setrit vecma jako je tessalace a pod. To ovsem nic nemeni na tom, ze ten “optimalizovanej vnitrek” je stale nacten v pameti spolecne s ostatni ARMA pomocnou geometrii (tusim 12 lodu vcetne technickych??!!).

        Ten pristup je stejne spatnej, jako ma Warhorse, ktery az nakonec zjistilo, ze se jim animace nevlezou do pameti, tak ty masove bitvy nemaj, no...
        • Blbost to určitě není a prakticky ve všech open world hrách vývojáři šetří výkon podobným způsobem. To, že vyšší polycount upočítáme, ještě neznamená, že je správně ho počítat, když pro to není důvod. Je to totiž vždycky něco za něco. Zvlášť u obrovských map v Armě, kde je vidět, že počítače už teď neupočítají ani zdaleka celou scénu (přepínání LODů). Nově nám vanilla modely pořádně nakynuly a neutratit na vozidle díky optimalizaci n-násobně více paměti (potažmo výkonu při simulacích fyziky, penetrací, okluzí,...) znamená, že v Bohemce nedělají očividnou fušeřinu, kterou ty považuješ za OK. A to, že něco máme načteno někde v bufferu (další LODy, geometrie,...), neznamená, že na tom probíhají výpočty v každým frejmu jako u zbytku modelu, takže rozhodně má smysl modely optimalizovat i dnes, kdy nám hry běží na nesrovnatelně lepším železe než kdysi.
  • To mi pripomina cast toho valecneho filmu z Bradem Pittem War Machine, kde se bojovalo o uplne bezvyznamne pozice nekde v pousti. Arma je sice mozna dobrou simulaci pechotneho boje, ale jeji slabou strankou je, ze neumeji vytvorit uveritelny strategicky scenar.
  • Těžké tanky neexistují od 50. let. Dnešní tanky jako Abrama se označují jako hlavní bojové tanky (MBT - main battle tank).
    • Abrama?
  • Mohli by už oznámit ARMA 4, zajímalo do které doby ji zasadí a doufám, že to pojede na novém enginu.
    • Na to už nedávno reagoval Jay na twitteru: "Suffice to say, we're already laying the foundations of a future Arma with work on our next engine, Enfusion, but its a long road..!"
      • Lukyz
        Link
        Odhad založený absolutně na ničem, ale minimálně v následujících dvou letech bych si nějaké naděje na novou Armu, potažmo engine moc nedělal.
        • Zatím se testuje nový engine, novej titul nebude hned tak.
        • Enfusion je engine (případně snad jen renderer) na kterým teď běží DayZ ne? Takže to stejně nic nového není.
    • Když se podíváš na ty kejkle s enginama a Day Z a podobně tak pochybuju, že přijdou s něčím novým a lepším.
    • Já bych byl znovu pro 80. léta 20. století - první Flashpoint měl nejlepší scénář. Ty guerillový boje, kde v pick-upu naháníš pár kozomrdů po kopcích......nuda, šeď.

      Subjektivně je pro mě Studená válka a bojová technika té doby prostě sexy. Guerilla v ARMA II byla vcelku nuda - v lepším případě sem tam nějaký povstalecký BRDM. Hybridní nesymetrická válka v ARMA III mě taky dvakrát nezaujala.

      Gastowski byl stejně nejlepší *5*
      • TheGGG
        studená válka je docelá cool, ale ta technika a hlavně vybavení pěchoty už působí dnes směšně. Každopádně naháňení ručníků někde v tramtaristánu, to taky není žádná sláva.
        • "Studena valka je cool" to muze o dobe, kdy se svet nachazel na prahu jaderne katastrofy, napsat jen dite.
          • Jaderné hrozby, ve kterých figurují světové mocnosti jsou z principu jen divadlo. Jediná skutečná hrozba by byla, kdyby se jaderné zbraně dostaly do rukou života si nevážících teroristů.
        • nesmysl - do teď nebyl zavedenej RATNIK ani TALOS (popřípadě projekty ostatních států). Co maji současní blátošlapové navíc proti speciálnim jednotkám 80. let?....nic. Ruční termovize a noktovize se používaji od války ve Vietnamu. 80. léta jsou právě nejvíc! ten progress byl nejmarkantnější. Do teď se ve světe úplně standartně používá výzbroj z 80. let 20 století, tak jaképak, že to dnes vypadá směšně.

          Nedělej z 80. let Verdun jo?
          • Coffin.Corner
            Neřekl bych. Co se týče osobní výstroje a zbroje jednotlivce, stačí se podívat na vojáky zemí angažujících se v nějakých konfliktech, před rokem 2003 a o deset později. Ten pokrok je neuvěřitelně obrovský.
          • TheGGG
            porovnej si uniformy a vybavení us army vojáka dnes a v 80. letech. Pak něco piš. O dronech ani nemluvím.
            Hrál jsem wargame red dragon a 80. léta pěchota prostě působí směšně. Design helem, nočního vidění, vest, uniforem, camo, útočné pušky vše je dost odlišný.
      • Lukyz
        Souhlas a ačkoli mám A3 fakt rád, tak díky bohu za RHS *2*
        Jen by to chtělo nějakou pořádnou kampaň.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit