Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To mě teď Dirt3 přišel poštou a zatím jsem zklamanej... Blbne mi to... *9*
    Místo aby to byl normální obraz, tak slunce je modrý a prostředek obrazovky je bílej... Nevím co s tím mám dělat... Jestli je to moji novou grafickou kartou (Nvidia N560 GTX-Ti) ? Nevím... *13* Poradíte někdo?
  • jsem jedinej kdo si myslí že audi quattro není francouz ??? *1*
  • '' příjemně uzoučká s nebezpečným porostem''
    hih *1*
  • A co GRID, ten bude mít pokračování? Nemám sice zdání, jak moc je realistický, ale baví mě víc. *4*
  • Split screen není žádné malé bezvýznamné plus, ba naopak. Tohle mi u dnešních závodních her chybí a vývojáři by měli, v tomto případě správně, pochopit, že je daleko lepší si sednout do sedačky a se svým kamarádem či družkou si to osobně rozdat, než hrát po netu proti nějakému neznámemu puberťákovi na druhém konci světa *4*
  • Jsem zvědavý ,jelikož colin 2005 byl poslední který byl dobře hratelný (zábavný)
    dirty jsou cajk ,ale prostě už to není ono jsem zvědavej co bude dirt 3 :-)
  • No vidíte a já jezdím v reálným rally autě. Tohle už je pro malý děti...
    • A já už mám sedm titulů mistra světa a letos budu mít osmý, heč.
  • dcela by mně zajímalo kde přišel autor článku na to , že audi quattro je francouzské auto *3* to je docela potupa pro tuhle legendu
    • sleepless
      Ale v článku není uvedeno, že je AQ francouzská kára. To už je řeč o jiném voze :)
      • ahá tak to se autorovi omlouvám *3*
  • zajímavej článek se zájímavejma frázema :o) .. jakej budou mít vliv drobné škrábance na chování vozu? ;o) ... a co je to 360stupňová zatáčka? :o)) ... jinak správně je tu popsáno, že Colin nikdy nebyl o hardcore simulaci.. a to od něj ani nikdo s nohama na zemi nečeká, ale zatím co starší Colinové 1,2 byly balzámem pro oči a ruce, tak s dalšíma se ten balzám už vytratil, ale pořád zůstalo rally. S příchodem DIRTu vypadlo i rally a poté přišel Světovej jezdec rally Ken Block. Vetšího hrobaře si tahle série vybrat nemohla. Dokud tam je on, tak jsem maximálně skeptickej k nějakýmu posunu k realitě a né... nečekám simulaci, ale pouze serioznost.. v tom je rozdíl a tu měly oba první díly Colina McRae.
    Co mi ale v článku chybí je nějaká infomrace o vozech. Na fotkách a videích je vidět Peugeot 207 S2000 Chrisse Meeka a on sám je ve videu vidět, jak hru hraje... Nechápu tedy, že neni žádná zmíňka o jeho provázanosti s touto hrou, jelikož tento jezdec s tímhle autem nejde mistrovství světa v rally, ale šampionát IRC, který doposud v žádné rally hře nebyl a jedou tam továrně i naše škodovky. Vzhledem k uveřejněnejm tratím by to rozhodně nebyl šampionát IRC i s tratěma, ale například jenom licence na auta... Nebo je to vše jinak a pouze je to jedno jediné auto z IRC.. pak tu bude určitě Kenova Fiesta WRC a pak co?
    • tady máš seznam http://community.codemasters.com/forum/dirt-3-general-discussion-1339/421634-dirt3-confirmed-cars.html
      • výborně.. děkuju. Potěší ta škodovka a pokud je tam Mini i Fiesta z WRC 2011, nedovedu si představit, že by tam nebyla DS3 zvlášť, když si dokázali vyjednat C4 od citroenu. Tak to je zatím opravdu potěšující, akorát je škoda těch 90th aut. To byly ty nejplodnější roky pro rally a taková Corolla, Lancer, Focus I, 206, by tam neměly chybět, ale tohle je stejně neoficiální seznam, takže kdo ví, třeba se tam i tyhle perly oběvěj. Ještě jednou díky za info.
  • Nedá mi to, abych nezareagoval na pár věcí, které tu v diskusi padlo:

    1. "RBR nejde hrát na LCD 22, protože hra v základu nabízí nízké rozlišení."

    To je pravda jen na půl, není nic jednoduššího, než si prostě otevřít config a rozlišení si tam přepsat na jakékoliv chcete a jede to. Hra v základu akorát nepodporuje widescreen, takže když si ve hře dáte nějaké širokoúhlé rozlišení, tak je obraz zplácnutý - todle jde spravit přes utilitku CamHack, ve které jde libovolně nastavovat poměr stran. Já hraju na 24´ v rozlišení 1920x1200 a jede to úplně krásně. A pokud si do hry nahrajete nové auta od fanoušků, tak už vás nebude trápit ani kvalita modelů nebo textur *3*
    • 3. "kdyby to bylo tak realistické, tak to koupí závodní stáje a zaplatí vývoj"
      to je blbost, rally není F1. V F1 používají rFactor, ve kterém trénují tratě. Mají to pak tak najeté, že by to mohli jet se zavázanýma očima. Na rally simulátoru by nebylo co trénovat. V každé rally máš jiný charakter tratí, jiný povrch, všechno úplně jiné, nemělo by to absolutně smysl.

      ...

      Jinak omlouvám se, že jsem to rozdělil na tři příspěvky, ale kvůli velkému počtu odstavců to nešlo odeslat. Hezký den přeju
    • 2. "RBR není simulátor, není realistický a když posadíte vedle see Krestu s 10letým capartem, tak Kresta dostane na prdel."
      Todle je trochu přehnané. Autoři se snažili udělat chování vozu co nejrealističtější v rámci možností a jako konzultanta měli samotného Richarda Burnse, který měl na vývoj hry velký vliv, nepůsobil tam jen jako marketingová figurka jako McRae u jeho hry (nic proti). Samozřejmě fyzika není dokonalá, ale dokud se držíte na trati a nebouráte, tak je chování vozu hodně podobné tomu skutečnému. RBR jako zatím jediná rally hra má detailně vymodelovanou cestu i s výmoly a je rozdíl, jestli jedete po vyjeté stopě nebo ve vyházeném bordelu, todle na realističnosti hodně přidává.
      Navíc je tu fakt, že RBR je velmi oblíbený u rally jezdců a spoustu jich tato hra i "vycvičila". Zrovna u nás v týmu, kde jezdíme RBR online, máme dva skutečné jezdce rally a ti mají RBR velmi rádi právě kvůli chování vozů.

      Jinak konkrétně Kresta ale hrává Colina (na šipkách) jako formou zábavy. On nemá potřebu ani čas hrát nějaké hardcore simulátory, když si toho sám dost užije v reálu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit