Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co že to bude mít za CPU ?
    • kulickovy pocitadlo
  • devkit je pravděpodobně real ale HW bude by AMD. Specifikace Xboxu jsou více méně dány a žádný ořezávátko to nebude, paměti bude překvapivě dost... specifikace PS4 ještě zřejmě nejsou vytesány do kamene, proběhli nějaké změny v reakci na MS a vývojáře... jinak devkity (a obzvláště ranné verze) nejsou obvykle výkonnější než finalní retail jen vývojářům ukazují, kam zhruba míří, třeba první devkity Xboxu 360 měli jednojádro PowerPC a Radeon 9800, další revize už Radeon X800 a lepší CPU protože prostě ještě v té době nebyly finalní čipy dokončeny a teprve pár měsíců před vydáním měli final... Konečnej devkit pak někdy má akorát víc paměti pro lepší debuging
    • Odkiaľ máš info, že tam bude GPU od AMD keď si si taký istý?
      • stačí sledovat fora jako beyond3d nebo neogaf, kde mezi uživatelama jsou i různý vývojáři a dost znalí v oboru.... napiš Vávrovic Danovi, ten by mohl být zasvěcen :)
    • Ty konzole tu stejne nebudou driv jak za rok a pul *1*
  • *2*
  • PC skříň od IBM / Lenova a na displeji výstřižek z Matrixu *4*
  • nedokážu pochopit proč se v této diskuzi řeší ten playstation?! článěk je o konzoli od microsoftu a né od sony. a nedovedu pochopit proč tady každej druhej plácá s.ačky o tom co je výkonnější apod!
  • Aoyagi: A v čem je lepší PS než Xbox, když ty hry vypadají stejně?
    • Hry naopak vypadají na PS3 většinou hůř, neb nemají požehnání Microsoftu na DriectX.
      "Lepší" je ve výběru her, ale to je můj soukromý subjektivní osobní individuální privátní názor.

      Jinak nevím, o konzole se nestarám. Jen vím, že se nějak liší v architektuře, nebo co, to mi stačí :P

      Edit: Vlastně vím, že PS3 má rozdělenou paměť na RAM a VRAM, kdežto X360 má sdílenou pomalou RAM ;)
      • Robotron3
        Příští generace ale bude v architektuře stejná. PS4 bude taky intel, nebo AMD, takže tam už opravdu půjde jen o to, jestli na té dané platformě bude více zajímavých exkluzivních her. Jinak si myslím, že X720 i PS4 budou ještě více podobné konzole, než je tomu nyní.
    • Radioaktivni_surikata
      Na tohle téma se ptali i Carmaka. Ten řekl, že PS má sice teoretickej výkon vyšší, ale oproti Xboxu je to pro programátory dost nevstřícná platforma a Sony tak nějak hřeší na to, že je PS dominantní platforma (vycházel z převahy PS2 nad Xboxem). Nedávno se k tomu tématu vrátil a naopak chválil Vitu, kde Sony zvolila opačnou strategii. Dá se to dohledat na youtubu, říkal to srozumitelně a bez zbytečnejch detailů. Pokud jde o mě, tak mu věřím. Ten člověk má o pár koleček víc než většina z nás...
  • To by mě tedy zajímalo, jak Microsoft docílí zpětné kompatibility XBoxu360, když novej bude na dost odlišné platformě. Nejspíš žádná nebude, protože pochybuju, že to pude jen nějak softwarově ošéfovat..
    • no nepujde to... ale co uz, xbox360 jsem si uz pred dvema a pul lety koupil jetej za dva tisice a jede mi do ted.. za dva roky bude k sehanni od litru.. A oni pak stejne udelaji zase vlnu FullHD edici a koupime to na Live... jiste, koupene hry tam nam budou k nicemu... ale to uz se stava...
  • Robotron3
    U nových konzolí se bojím jedné věci, a trochu to potvrdil i Dan Vávra v posledním Fight Clubu, že grafická úroveň her oproti současné generaci nebude takový velký skok, jak by lidé očekávali. Protože když se zvedne rozlišení na Full HD, automaticky se tím zvyšují požadavky na výkon i paměti možná i několikanásobně. Při nejhorším se prodlouží životní doba současných konzolí, což také není k zahození :)
    • Ale ono to prece neni jen o rozliseni.. kdyz to bude podporovat uz rozumne DX11, tak se dockame i par efektu navic.. stejne tak kdyz se bude pocitat trochu fyzika, tak se dostaneme taky aspon na uroven Batmana. A pravda, skok ze ps2 na 3 taky nebyl z pocatku zadny kulervouci - vyjma rozliseni. Ale obcas se preci jen objevi hra, ktera vypada graficky uplne jinak a ne jako z roku 2006. A osobne bych si z chuti zahral klidne Ratcheta jednicku a ani bych nevnimal, ze je to ps2...
    • Nějak si nepamatuji, že by se grafika skokově zlepšila při přechodu PS2/3, to až časem. 1920x1080 snad není takový rozdíl oproti 1280x720 kromě náročnosti na paměť grafiky. Ber to tak, že budou optimalizovat místo na 512/700 na 8 nebo kolik GB a určitě i rychlejších s nesrovnatelně lepším CPU a GPU. Ale vsadím se, že pořád zůstanou u DVD :P
      • No on to je opravdu velký rozdíl a VRAM na to moc vliv nemá. Proto se na konzolích drží dobrá FPSka. Šak si spusť třeba Metro 2033, Crysis a pod na HD a pak na Full HD *3*
        // teda alespoň si to metro s crisis tak pamatuji na starší grafice, když jsem nemohl v klidu hrát musel jsem si hodit menší rozlišení. často jsem hrával jen na 900p místo 1050p
        • 1050p Full HD ?
          • Ne, nemám Full HD monitor a mám max 1050p.
            • OK ja jen jestly jses nepreklepl *3*
        • Zkoušel jsem to na nějaké jiné hře, už to je celkem dlouho. Ale zas takový rozdíl to nebyl...tak 15-20%. Mreh.
          • Hmm... jo máš pravdu, je to i mín nejspíš, sem se teĎ trochu sekl teda *1* -_- Nechal jsem se unést dojmy z toho přechodu a navíc to bylo na fakt staré grafice, takže to nemělo jak dnes pokles z 40 na 33 fps.
  • PC v jiný krabici už je dneska vlastně kde co - konzole, domácí multimedální centra, Mac....... Když si to tak vezmu, tak řeči o konci PC platformy, jsou vlastně úplná blbost. Spíš probíhá neustálí boom PC platformy, jen to dávaj do jinejch krabiček.
  • Jak kdysi psali v Nintendo Magazínu - "...a jak všichni čtenáří určitě dobře vědí, na rozdíl od GameCube je Xbox jenom špinavá krabice od bot" ^_^

    A nyní na vážnější notu, předpokládám se svými amatérskými znalostmi, že
    - Intel byl asi zvolen kvůli jejich současným technologiím, protože IvyBridge má solidní poměr výkon/spotřeba. Akorát doufám, že do konzolí jim Intel chladiče normálně připájí a ne připlácne pastou, jak u prodávaných procesorů, protože jinak bude mít M$ zase solidní procento reklamací.

    - NVidia tipuji kvůli PhysX, aby mohl M$ dělat ramena, že jejich konzole utáhne "supr čupr realistickou fyziku"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit