Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Akce je krásně plynulá, z holky mi celkem dřevění, osobně jsem zatím maximálně spokojen.
  • Pokud se nepletu, tak hlavní zbraní podle nejakych informaci ma byt magie a shapeshifting talze bic asi bude sekundární
  • Jako nezlobte se, ale tohle vypada jak budgetovka od nejakyho zacinajiciho studia. Sorry jako.
  • Dlouho jsem neviděl tak nezáživný bojování. Boje s bičem ve starym Indiana Jones byly zajímavější. Nějak mi navíc prostě nejde přijmout bojování bičem s nepřátelema, co vám prakticky stojí na špičkách bot. I v Indiana Jones, pokud si pamatuju (jsou to mega roky), když byly nepřátelé blízko, Indiana jim dal pěstí, odkopnul je a pak jim dal bičem do hlavy, třeba. Nebo si je přitáhnul aby jim dal ťafku. Navíc jsem jednou někoho viděl hrát nákou divnou japa strašnou divnou a nudnou odpadovou hru, kde hrajete za metalistickýho gay drákulu v kabátu bez trika a ten z démonický ruky čaruje úplně stejnej bič, nebo řetězy a dělá téměř stejný pohyby a i to vypadá stejně. A celou hru děláte jen kombo salto-máchnutí do strany a otočka. A ty rudý bodce na biči jsou odpudivý.
    Vim, alfa, bo prealfa. Ale tady i to mávaní bičem vypadá až moc očividně jako neutrální animace, která se nedotýká nepřátel a nemá žadnej bod útoku, prostě to jde někam do větru a asi jakože zásah z máchání do boku jak lanem i když bič takhle nefunguje. Fakt, obzvlášť když nepřátelé s váma bojujou na blízko a ani je ta rána trochu nezastraší, bo na sekundu otupý a nejde tam jde o efekt soustředění se a držení od těla skupinu nepřátel. Pokud vim, v předpotopnim Indiana Jones na vás nepřítel, kterýho jste měli téměř v dosahu, neskočil, protože byl v pozoru... ale ostatní ze stran jo a když jste se otočili, dali jste šanci jemu... ale mohli jste je bičem odzbrojit bo plesknout do obličeje, podtrhnout nohy a mít chvilku na zbytek aby se se nedostali blízko, protože pak je bič nepoužitelnej ke kontrole skupiny. Navíc měli zbraně na dálku. Proto to odzbrojování. Když už, měli udělat nějakej psi-bič, nebo očividně energetickej, kouzelnej, aby to dávalo smysl. Teleskopickej bič.. ale jako ok. Proto ty laciný bodce.
    Jako chápu, že je to hra. To by pak ani nedávalo smysl zamotávání biče o trámy aby to uneslo něčí váhu a kouzelný odmotání zamotanýho utáhlýho biče. Navíc je to prakticky kouzelná nadpřirozená jezdkyně ovládající bůh ví co :D, to je ok. Problém je ta nuda a nesmyslný bojování. Prostě... "Hm"..

    Navíc mlátit brouky s krunýřem bičem.. ehm... mlčim. To je jak dávat slepýmu kontaktní čočky.
    • Jack1947
      Pasivně zuřivá asi je :D

      Jinak nevím, asi chtějí být gender-bender přesní, jinak přes to nejede vlak...
    • A taky je super, že zmohtněná zuřivost má vlasy jako Nicki Minaj. A prakticky stejný hadry.
      Hned je ta apokalypsa o něco víc růžovější. Když už, tak bych čekach zdrchanout nas*anou ženskou s přírodníma rozcuchanýma vlasama a barbarskym projevem, očividně jdoucí přes mrtvoli, kdy by z jejího tak moc na*ranýho skoku do obličeje si učůrnul i Áres.. ale ok. Tahle ženská nemá vůbec problémy se zuřivostí. :D
      • Jak ty muzes neco ocekavat (a jeste takovou kravinu), kdyz dokazes napsat mrtvoly s mekkym i? To absolutne nechapu.
      • SalemCZ
        možná se u těch vlasů inspirovali tady http://images.saiyanisland.com/data/617/Naruto-Storm-Revolution-0314-04.jpg
  • upřímně, když začali (budem se teda držet angličtiny) s WAR a DEATH, jakožto jasný téma jezdců apokalypsy, měli by se podle mě držet danýho konceptu a pokračovat s FAMINE a PESTILENCE..
    jenže tyhle jezdci by určitě nebyli populární....kdo by hrál za hladomor a nákazu, že? přichází proto jakási berlička v podobě kouzelnice. souhlasim s tim, že pre alfa záběry jsou ohyzdný, alr právě proto,že to je pre alfa, grafiku ani stylizaci tomu nikdo soudnej nemůže v týhle fázi vyčíst, ale jako spousta lidí v komentech tady se bojim, kam jakási fury zavede příběh. inu, nechme se překvapit
    • Famine zní skoro jako Femine, kdyby to feministky viděly, tak by tvůrce sjely za odkazování na ně v takovéhle krvelačné formě, braly by to jako urážku.
      • Jack1947
        To mě napadá a krev tam vůbec bude? *7*
    • JamesFaith
      Oni ta jména uvedli už na začátku, takže se toho daného konceptu zjevně drží.
    • Já si skoro troufám říct, že příběh nikam nezavede, pouze ho doplní. Tvůrci dle mého názoru plně chápou, že Darsiders 2 bylo jejich mistrovské dílo (na trojce pracují původní tvůrci) a nechávají ho jako pomyslný vrchol nedotknutý a nepřekonaný - nová "sestra" Fury bude v průběhu Srťova putování plnit svoje úkoly a DOPLŇOVAT tak celou skládanku o tom, zda Válku zachrání, či nikoliv, jde o paralelní děj a tedy neznehodnotí Srťovu pouť za studnou duší. To se mi na tom všem líbí nejvíc, že to vše do sebe příběhově zapadá.
  • no... já ti nevím. Design levelu mi příjde v pohodě, ale co se mi nelíbí je ten manga obličej Fury... prostě mě nesedí její vzhled v porovnání s War a Death.
    Nesedí mi ani ten systém soubojů. Dejme tomu že je to Alfa verze, zbraně a komba přidají, ale kde jsou quicktime eventy u bossfightu a finnishing move u obyč protivníků? To přece bylo v předešlých dílech. Dokonce to bylo i videí z hraní D1 i D2 před vydáním...
    Teď navíc čekám na hate, co dostanu za to, když řeknu, že boss fight mi připomněl spíše Darksouls než Darksiders :D
    • SalemCZ
      Myslím že když je to prealpha tak ještě finnisheri nemají a quicktime eventy taky ne, tady to spíš jenom ukazuje vizuální levelů
  • Za zavřenými dveřmi se bude producírovat v taftové róbě, usrkávat Baileys a švihat sluhu bičíkem...
  • Chápu že to je pre-alpha nebo ještě brzké stádium, ovšem z představeného úseku hea nemá moc věcí čím by se vymezila proti konkurenci a to není dobře...
  • Ten bič mi připadá hodně nevyužitý. Mohli na to navázat spoustu zajímavých herních mechanik, ať už vrhání okolních předmětů, přitahování monster, řetězení komb ala Devil May Cry nebo houpání se po místnosti v průběhu soubojů. Bionic Commando nebo Prince of Persia podobné zbraně využily daleko líp.
    • JamesFaith
      A třeba to taky udělají. V prvních dvou hrách se bojové vlastnosti postupně zlepšovaly a Smrt pak měl celou sérii komb.
      • Snad jo, ale tahle ukázka mě hratelností moc nenadchla.
  • Fanousci bojuvek a manga se maji na co tesit. Nam ostatnim musi vystacit hezke obrazky a gameplay (prozatim). Ocekavani jsou velika ale neni od veci zustat pevnyma nohama na zemi ;) ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit