Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ty lesní rozbory jsou sranda.
    Ale já tam teda vidim i plno listnáčů v tom lese, takže mi to moc monokulturní nepřipadá. A vůbec, krajina je o řád jinde než tady http://www.youtube.com/watch?v=dRltwXvJld0 , i když v tom videu situaci zachraňuje ta létající zvířena. To je takovej wow efekt, že se člověk přestane soustředit na to, jak vlastně vypadaj stromy :)

    Souhlas, že Zaklínač dost úspěch hry ovlivní. Kdyby se hodně zadařil a nějaký mechanismy budou očividně lepší, tak na to Warhorse strašně dojede. Maj těžkou pozici. Ale zase Zaklínač bude fantasy v uplně jinym stylu.
  • TheGGG
    Bude to fail. Wávra zase slibuje hory doly a pak to dopadne jak s první Mafií.
    BTW ta tráva je úplně nerealistická. Chtěl bych vidět kde by les takhle přecházel v louku, nemluvě o tom že to vypadá jak kdyby tam chodil nějaký zahradník.
    • celoush
      Dobrý trolle, dobrý... dokonce i Wávru si zaujal *1*
  • No nebude to mit Vavra lehky, zaklinac 3 asi urcite vyjde dřív ale muze polozit latku dost vysoko. Spis timhle tempem se vavra trefi nekam k vydani TES VI za par let, a Fallout 4 kterej uz Bethesda kuti taky muze prilozit polinko pod kotel.
    Vavra je sympatak, takze mu preju aby mu to vyslo, i když za ty kecy vuci Skyrimu bych mu dal pohlavek:)
    • No, osobně si myslm, že tahle Vávrova hra bude o něčem jiném. TES a Zaklínač jsou fantasy, zatímco Fallout je sci-fi. Tohle je však historická hra. Takových tolik nen. Navíc se odehrává v době husitství. To je v hernm průmyslu dost nevyužité. Já osobně jsem vždycky snil o hře kde si zahraju za husity. Už jen kvůli tomu mi hra stojí za koupi. Navíc Mafia vyšla stejně jako GTA3 a GTAVC. Přesto byla úspěšná.
    • Keyz
      Podle toho co zatím víme to nevypadá na styl TES. Tedy velký svět a hodně generický. Spíš to vypadá na styl zaklínače, taky velký svět ale hodně řeší příběh a další drobnosti. Pokaždé když vyšel TES tak to bylo chyb a je chyb, ale je prostě volný svět kde si děláš co chceš. To je zase velký výhoda.
      Zase si nemyslím, že Zaklínač bude mít tak propracovaný svět co se jeho logiky týče. Byli snad v Zaklínači hajzly? *5*
    • Skyrim jsem si užil každou minutu, mám prostě k sérii TES blízko, ale chápal jsem tu kritiku. RPGčka se docela těžko hází do škatulek, protože každé je svým způsobem unikátní. Zaklínač mi zase přirostl k srdci jinak, a protože jsem spíše na děj, hratelnost a humor, vede u mě Geralt. Ale jak říkám, jsem milovníkem RPGček, takže si rád zahraju vše. s Numenerou je tohle jednička (snad) v roce 2015 :) Do té doby budu mít co dělat se Wastelandem 2 , Z3, Sojournem a Sui Generis. A ono se určitě ještě leccos objeví.
  • ty monokulturni lesy hruza jinak dobry
    • no asi nas prekvapi az reknout je titul se bude jmenovat Zizka2030 ;) to by na ty monokultury odpovidalo.. :D
    • VereWolf271
      Třeba budou pěkně hořet. :-p
  • Mám z toho blogu pocit, že se jim něco šeredně podělalo, přestože udělali "perfektní prototyp". Asi to nebyl autorův záměr, ale jestli to myslel jinak, tak nemá bejt tajemnej jako hrad v Karpatech (s vodorovnými stropy...). :P
    • ja mam z toho opačný pocit jakože brutálne uspeli a chvíli nas napínají
      • Keyz
        Vlastně je fakt, že si koupil nové kolo *3*
    • Keyz
      Je to divný no. Kdyby na 100% uspěli asi by měli velkou radost a nebyl by důvod to protahovat. Stačilo by napsat, že to dobře dopadlo a hotovo.
      Jsem zvědav co bude v dalším blogu.
      • Uvidíme. Třeba to jen zatím musí tajit, nebo se to právě v těchto dnech finalizuje. Ale to mohl chvíli počkat a potom rovnou spustit fanfáry.
  • VereWolf271
    Pokud tam nebude aspoň jeden padající mrakodrap, tak na tu hru kálím!
  • Keyz
    Myslel jsem, že vydavatelé se vyznají a nemusí vidět trhák typu padající mrakodrap.
    Mně jako hráče zajímaví věci které se jinde nevidí anebo se hodí do dané hry nejsou vyloženě debilní.
    Tedy i padající mrakodrap mně určitě kdysi zaujal anebo něco podobného. Ale taky bych si pamatoval to, že postava něco opravdu sebere jak se píše a další drobnosti které se jinde nevidí ale člověk si to prostě pamatuje, protože to jinde není a zapadá do hry.
    • ty vole myslim že vydavatele se pravě že vubec nevyznaji jinak by nevychazelo tolik pičov*in a tak malo dobrych her :D
    • Tady jde o to jestli si to zapamatujou průměrní hráči, jelikož ti jsou největší kupní síla a s těma vydavatelé samozřejmě nejvíce počítají co se týče zisku pro ně.
      • Keyz
        Snad ano.
        Například ve filmech si taky lidi pamatují různé hovadinky. Co kdo kecl,drobnosti anebo příběhové záležitosti ale stejně tak mega exploze apod.
  • dobre by bylo kdyby ten hrdina za ktereho se to bude hrat byl DAN VAVRA :d :D: D
    • Magister_Peditum
      No, vizáž by na to měl. *15*
  • Dufam, ze na tej luke bude quest nazbieraj 10 lopuchov a prines ich gazdovi do kadibudky
    • Keyz
      A bude to HC časový quest jako v Mafii jízda formulí přes město na čas.
  • parádní 2D stromy v dálce. a to jako vážně. Dan umí
    • Keyz
      To je možná tím, že tam není ten debilní efekt, který to rozmaže jako byl v Gothic 3 apod. Pak to vypadá divně ale pro něho možná více hezky. Tohle je prostě strom a hotovo. Lepší než rozmazaný strom.
      1. Je to nelogické
      2. Je to nepřehledné.
      • smejki
        ten "debilní efekt" tam byl proto, že to v pořádné kvalitě nešlo utáhnout. dneska už na to výkon je. proto se používá rozmázání nebo silná mlha
        • Keyz
          To je divný. Já když zapnu Depth of Field v Zaklínači 2 tak to je více náročné než bez rozmazání.
          I když tam se asi jedná o jiný efekt.
          • smejki
            a) v zaklínačovi se používá DoF na něco jiného - rozmázání blízkých objektů. Tedy tak, jak je to správně. rozmazání dalekých je tam taky, ale jen aby podpořil efekt b)
            b) Zaklínač je typické využívání husté mlhy.
            c) samozřejmě, že ten efekt něco sežere, ale s kvalitními LODy by to jelo mnohem hůř a na ty nekvalitní se nedá koukat, tak se radši rozmáznou.
            d) dnes už se to moc nepoužívá, protože, opakuji, na to výkon je.
            e) Gothic 3, kterej jsi jmenoval je x let stará hra, kdy na to výkon nebyl. Spousta her z tohodle období to má, protože c)
            • Na GTA:SA stejně nic nemá, hlavně když jste letěli stíhajdou *15*
            • Co se bezmlhovyho LODu týká, v GTA4 jsou ty přechody mezi úrovněmi LODu občas dost hnusné. Ale třeba v Just Cause 2 se mi to líbí, i když ta hra má dost jednoduchou grafiku.
            • Tak jasně snad ve všech dnešních hrách jsou čím vzdálenější objekty postupně zbavovány geometrie a textury pro plynulý chod hry a nebo úplně zaniknou. Což přeji jenom s tou tzv. mlhou trochu nesouvisí.
            • smejki
              mlhu potřebuješ vždycky, to je logický. někam ty mízející LODy schovat musíš. např v ROME 2 na E3 to ještě na světový mapě neměli implemetovaný. Takhle by vypadaly hry bez mlhy (nebo bez toho, abys byl schovanej v klikatým údolí/mezi mrakodrapy/whatever, kde máš jistotu, že z nějakýho místa už celou jinou sekci světa nelze vidět, tak ji přestaneš vykreslovat) -
            • Ano. Taky bych ale řekl, že i dnes by byla potřeba vzdálené mlhy, ale teď autoři podle mého umějí efektivněji využít prostředí. Skyrim v detailech Zaklínače 2 by asi neutáhlo nic (mod Lykaon je tomu tak trochu důkazem).
              Gothic 3 byl openworld RPG s perfektní blízkou grafikou (proto ta mlha). Uvidíme tedy s čím příjdou další nextgen konzole a zároveň další optimalizace PC v budoucnu.
      • Svatá pravda, nesnáším, když je viditelnost 10 metrů a pak šílenej blur efekt. Tady mě to připadá daleko, daleko hezčí, ale tak každýmu to co má rád samozřejmě.
        • Keyz
          Jestliže to tam bude, tak snad to půjde vypnout. Pak bude to bude ideální :)

          Podobné efekty se asi hodně lidem libí. Tak proč to naprosto vyhodit.
    • teda hoši z Warhorse. sry abych nekřivdil *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit