Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak dota je urcite zvlast v dnesni dobe jedna z nejtesich her. Ten system je slozitej hlavne v tom, ze je tam obrovsky mnozstvi kombinaci a kdo chce hrat opravdu dobre, tak musi znat kazdyho hrdinu jeho schopnosti a jaky maji vliv na ty ostatni apod. az kdyt tohle clovek vi, tak muze zacit uvazovat trochu takticky a dostava se na dalsi uroven. V tom bych rek ze je vlastne vyhoda i nevyhoda, protoze clovek do toho tak rychle nepronikne a kdyz to chce umet musi tomu venovat obrovsky mnozstvi casu. Naucit se to poradne je beh na dlouhou dobu, to se bavime o rocich.
    • Různý kombinace hrdinů jsou důležitý ve všech moba hrách. V tom není dota vyjímečná.
    • to o čem mluvíš je profesionální uroveň. i začátečník, který zna jen pár hrdinu si muže hru užít v unranked nebo low ranked zápasech. A to že je v te hre hloubka je dobre, protože porad je co objevovat a kam se posouvat a zlepšovat
      • tak ja to nehraju profesionalne a co se tyce her nejsem zandej obcasnej hrac, hral jsme prakticky vsechno. RPG FPS RTS apod. ale dotu hraju od roku 2009 vice ci mene obcas ale nahrano mam dost a nerekl bych ze ji umim perfektne, max dobre.
        • Jack1947
          Je tam taky tak hrůznej nematchmaking jak u SMITE? nejsem žádnej borec nebo tak ale to co jsem tam poslední dobou měl už bylo dost na pěst(BAN) ( protože Hots je např jak na váze občas je to zajímavé nebo stomp a tak, málokdy se sejdou 2 stejně schopné týmy).
  • Průměr hodina na zápas? Ne děkuji *3*.
    • 30-45min
  • Na dotě se mi líbí že třeba maj i VR pro diváky zápasů atd. https://www.youtube.com/watch?v=OKqh-5J_BVc
  • Jack1947
    Radši Hots než tohle je to i jednodušší *3*

    ( Koukám Bob tady rozjel na plno diskuzi)
    • LOL a nemyslim LOL, jako LOL, ale LOL, jako LOL.
      • Jack1947
        Prostě mám radši ve hrách nic neřešit, HOTs tohle nabídne dosytosti a je to dostatečně kompetitivní. Když se sejdou 2 stejně dobré týmy ( což se moc často neděje)
        • hots neni spatne, ale na muj vkus to osekali az moc...zadne itemy, spolecne lvlovani hrdinu, malicka mapa (v porovnani s dotou) a ani to plneni ukolu me zrovna nebere :) Ale sem tam nejakou tu hru dam no...je to aspon rychlovka
          • Jack1947
            Někdy to může bejt i děsně dlouhý třeba 40moniut hry ale to už je trochu moc.
        • mne se na hots nelíbí grafika a ani lore. proste když jsou tam spolu fantasy postavy z warcraftu a diabla spolu se sci fi ze starcraftu, tak mi to prijde takove divné.
  • Odkaz pro Pavla: vubec se toho neboj. Hra není tak rychlá jak by se mohlo zdát. Mne naopak prijde že dnešní fps jsou mnohem rychlejší. proste máš tady pet hrdinu, každej ma pet kouzel a v klídku si chodíš po mape nahoru a dolu. Když ti nekdo začne nadavat že jsi noob, proste ho stišíš v chatu a už ho nebudeš slyšet. Od toho jsou unranked hry, kde si mužeš hrát jak chceš.
  • Ten čtenar mluvil strašne rychle, vetšinou mu ani nebylo rozumet. Podle mne je tam Pavel taky od toho aby ho upozornil at mluví pomalej.
    • Bobanku, jestlipak ty nebudes zpomalenej...?
  • P.S.
    jen škoda že je v dote jen jedna mapa. nechápu proč nemužou udelat víc map.
    • viděl si tam i tu kategorii s modama? tam máš hromadu map a druhů her
      • http://steamcommunity.com/workshop/browse/?appid=570&browsesort=totaluniquesubscribers§ion=readytouseitems&actualsort=totaluniquesubscribers&p=1
      • Zabij sepico
    • to mas jako sachy :) taky hrajes porad dokola tu samou ,,mapu,, :)
      • nesouhlasím, to je jako by v starcraftu taky byla jen jedna mapa
        • co si pamatuju brood war, tak tam se stejne hraly tak 3 mapy a z toho Lost Temple byla nejuznavanejsi 1v1 a 2v2 mapa

          ale kdo vi, nedavno pridali ,,skil tree,, treba priste pridaji mapy
        • JohnyTheZik
          Spatna analogie. Ve starcraftu hrajes nejcastejc 1v1, 3 rasy, kazda ma zhruba 2-3 go-to strategie (+ cheese), takze by se to na jedny mape dost rychle ohralo. V dote je mnohem vic kombinaci, ta naopak hraje o to, aby se ty ruzny strategie zkousely a nebyly ovlivneny zmenami map.
          • P.S.
            hlavne je treba si uvedomit že dota se vyvinula z warcraftu 3 a byla určena pro nooby, ktery nestihali klasicke RTS. Takže mluvit že dota, kde je jeden hrdina, ma vic strategii než RTS, kde máš hrdinu a milion jednotek k tomu, s kterými taky delas mikro a navic ješte rešíš ekonomiku, je nesmysl.
            • prosímte v RTS mas jak mikro, tak makro, navíc ve warcraftu 3 si ovládal taky více hrdinu.
            • JohnyTheZik
              Michas hrusky s jablkama prosim te. Makro/mikro vyzaduje uplne jinej skill a je to zamereny na uplne neco jinyho. Ale vpohode, kdyz uz si vymejslis veci, abys dokazal svou pointu, tak to asi nema smysl s tebou moc jednat.
            • jasne, protože ovládat jednoho hrdinu je tak strašne težky :)
            • JohnyTheZik
              Vetsi hovadinu si uz napsat nemohl :D. Dota nikdy nebyla urcena pro nooby, ktery nestihali klasicke rts.. Kdyz uz lhat, tak poradne.
          • spatný úsudek. počet strategií v dote x počet map = vetší zábava a variabilita. Já nechci aby se nejak zásadne zasahovalo do mechanik hry, porad by tam byly tri lajny, ale mohla by tam být vetší variabilita, napr. víc lesa nebo naopak víc otevreného prostoru.
            Jinak je dobre že jsou tam alespon vizuální obmeny mapy (za peníze).

            P.S. co se týče toho starcraftu, na to ani nebudu reagovat. mužeš mit zapas na jedne mape a každá hra bude jiná.
            • uznávám tvuj argument že hots je povrchní blbost (jako ostatne všechno od blizzardu) a že dota je komplexní hra. ale zase z toho nedelejme raketovou vedu. mimochodem víš o tom že mapa v dote se prubežne mení? takže sis hezky nasral do bot
            • JohnyTheZik
              BoBe, ty ses zdiskreditoval uz davno tim, ze sis tu vymejslel. Jinak jsem uplne vklidu ochotnej uznat neco, co dava smysl. Coz se o tvejch prispevcich, i kvuli vyse zminenym vymyslum, neda rict.

              Reknu ti na tvuj nejrozumnejsi argument jen jednu vec. Dota ma jednu z nejtezsich vstupnich barier, co se tyce potrebnejch znalosti ke hre. Pridavanim vic map do uz tak komplexni hry proste nedava smysl a i kvuli tomu to tak nikdy nefungovalo. HotS takovou komplexnost mechanik nema a proto musi pridat variabilitu jinam.
            • ja si te pamatuju z drivejsích diskusi. s tebou je jakakoliv komunikace marna, stejne si porad budeš tvrdohlave stat za svym. ani nema cenu psat že mapy by mohli automaticky rotovat, t. j. že by si je hráči nemohli zvolit.
            • JohnyTheZik
              Wow, gratuluju, byl jsi schopnej precist, co jsem napsal. Uz ne pochopit, bohuzel.

              V realu by to u takovyhle hry znamenalo, ze by se jedna mapa stejne hrala nejvic, takze by ty zbyly chatraly. Kazda hra, ktera se bude hrat nejak dyl, potrebuje zmeny a nejakej vyvoj. U doty to jsou balance patche, ktery s sebou prinasej i zmenu hratelnosti (push, deathball, comeback, rat,..), ve starcraftu to byly datadisky a novy jednotky + obmena map s tim spojena. V CS se taky hraje na ruznejch mapach, ktery se do urcity miry menej + vyslo uz "treti" competetive cs. Proste kazda hra ma neco, co se meni a neco, co zustava stejny. U doty se mapa menit nebude, protoze to nedava smysl. Chces neco podobnyho na dote na vic mapach? Hraj HotS.
  • Supr, rád se na to podívám. dotu 2 jsem z nudy nainstaloval a chytlo mne to a ted to hraju. predtím jsem kdysi nejakej čas hrál jedničku. jsem rád že tu značku nedostal blizzard a po tom co predvedli v HotS se ani nedivím že se s autorem doty nedohodli, jinak by zmrvili další značku. HotS je hnus po vizuální stránce a hratelnostne je to strašne plytké.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit