Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nic proti, ale nelíbí se mi poměr cena/výkon od vydání CoH2. Jednička byla super, byť to byla krutě zjednodušená arkáda (oproti hrám jako Men of War nebo Theatre of War) a byl to do jisté míry milník ve filmově podané ww2. Nicméně druhý díl vyšel krutě neoptimalizovaný a ještě k tomu předražený. Western front armies byla taky cca o polovinu předražená, vždyť se jednalo více méně o port US jednotek z CoH1 + několik málo nových. Nicméně očividně to hodně lidí baštilo a předobjednávalo za plnou cenu, tudíž následuje další DLC za královských 40e... copak se jedná o novou hru ??? Vždyť jsou to vlastně jen mise a mapa, jednotky jsou téměř shodné s WFA, takže nebyl důvod je pro AA připravovat... podtrženo sečteno, na několik dílů rozdělená hra, která má ve výsledku cenu 2 AAA her, nicméně kvality a obsahu jako v jedné trochu nadprůměrné...

    Ale taková je holt doba, zákazníkům je to šumák...
    • Kdyby AA stál polovic (tj. 20e) a ještě k tomu přidal pár nových (zajímavých) jednotek do MP a několik velitelů, dejme tomu...
  • Proc si radsi nekoupit Companyof Heroes2 a pak Western Armies? Pokud chcete hrat MP tak Ardennes Assalut vlastne nic nepridava nebo to chapu spatne?
    • WWladCZ
      Souhlas!
    • AA ani neumožňuje hrát MP, je to jenom SP standalone modul. Paradoxne originálni CoH2+WFA vyjde dohromady levněji než tahle židovská ždímačka.
  • Je i AA v singleplayeru podobne akcni jako puvodni hra, myslim tim dvojka? Na jednicce CoH (anebo i DoW, coz je podobny styl) se mi totiz libilo, ze to byly v jadru stale pomerne klasicke strategie se stavenim a tezenim, ackoliv boj byl vice takticky a akcni. Jenze prakticky vsechny dalsi tituly - at uz datadisky, nebo regulerni pokracovani - to posouvaly dal a dal od tradicniho modelu "zakladna a kasarna, odkud stavim vojaky" k tomu, ze mel clovek male a omezene mnozstvi jednotek, kteryma jak v nejakem rpg nebo moba prochazel cestickou od startu mise ke konci.
  • KamilZm
    Hm, nějak se ztrácím v definicích. Jaký je rozdíl mezi "DLC" a "Datadiskem" a pak mezi "samostatně spoustitelným datadiskem" a "novou hrou/pokračováním"?
    • Už to tu někdo zmiňoval, takže to nebudu moc rozpitvávat - Datadisk je ze starých dobrých dob, kdy se přídavky ke hrám vydávaly na discích... tehdy to ale ve většině případů byly pořádné nášupy, něco jako půl hry navíc, někdy dokonce přidaly tolik, co celá hra. Ale stále za cenu stejnou (jako měl původní titul), spíše ale nižší.

      Dnes ? DLC kam se podíváš... začalo to podle mě dokupováním různých blbůstek a tak se to celé jednoduše (jelikož už "doba disková" pominula kvůli netu) naznvalo "stahovatelný obsah" - a tím se vlastně pod DLC může skrývat jak obleček, tak i celá hra... jenže, k naší smůle, se těmi miliony DLC za poslední dobu dost zkreslilo vnímání hráčů a hodnocení poměru cena/výkon. Takže není problém v dnešní době (jako je to třeba v případě Ardenes Assault) vydat vlastně jen hrstku misí (s ničím jiným navíc) a chtít za to tolik, kolik dříve stála špičková AAA hra... asi tak... nehledě na to, že už dneska bez DLC by se hry snad ani vydávat nemohly (viz ME3)...
    • Pokracovanie je ako plnohodnotna nova hra do ktorej sa vynalozi maximum usilia a investicie. Je to ako pokracovanie u filmov predstav si napr. film ako Terminator a Terminator2, alebo Matrix, Matrix2, Matrix3. U pokracovania by sa obecne teda malo jednat o vacsie zmeny a vylepsenie enginu hry, grafiky, vytvorenie dostatocne dlheho obsahu a noveho pribehu. Schvalne uvadzam "vacsinou" a "malo by", asi vies preco.

      Datadisk je pojem prevazne z doby minulej a jedna sa o dodatocny obsah k povodnej hre, napr. extra levely / extra urovne atd. Obecne sa nejedna o velke investicie a i pribeh byva viac ako doplnok nez zcela novy dej. Engine byva recyklovany z povodnej hry a primarny ucel je predlzenie doby hrania dodatocnym obsahom.
      Datadisk moze byt samospustitelny alebo moze vyzadovat nainstalovanie povodnej hry. Je to koli tomu kolko povodneho materialu z povodnej hry potrebuje - zvuky, textury, objekty atd. Niekedy je lepsie rovno vydat cely samostatne spustitelny datadisk, inokedy ak je vacsina dat recyklovana a je to technicky lepsie tak sa len vytvory novy obsah a vyzaduje povodnu hru.

      Este uvediem ze iny nazov pre datadisk casto byval aj tzv. "mission pack". Jednalo sa vtedy vyslovene o dodatocne missie a extra levely ku povodnej hre, asi vacsinou bez extra pribehu.

      No a dnes mame DLC, to prislo z rozvojom internetu a zlepsenia rychlosti stahovania. DLC v podstate JE datadisk, akurat nie vzdy sa jedna o nove misie niekedy DLC naozaj znamena len napr. dodatocne predmety(zbrane, doplnky...) k povodnej hre a nemusi vzdy priniest novy hratelny obsah ako misie. Casto to tak ale byva hlavne v poslednej dobe a tak DLC a datadisk v podstate je to same.
      V oboch pripadoch sa ale jedna o dodatocny obsah a nie riadne plne kvalifikovane pokracovanie ako u.. err.. pokracovania.
    • nevím, jestli jsou ty definice někde vypsaný, ale jak to chápu já:
      1. nová hra - prostě první release nějaké hry
      2. DLC (downloadable content) - menší balík, kterej si stáhneš do hry, na mě to působí tak,že je menší , než datadisk.
      3. datadisk - to se používalo hodně dřív, podle mě je to větší hromada dat, která nějak výrazně upravuje hru, třeba THe Burning Crusade je datadisk pro world of warcraft a zásadně mění velkou část hry. narozdíl od toho DLC třeba jen přidá nějaký itemy.
      4. standalone (samostatně spustitelný datadisk) - je v podstatě nějaký sequel/prequel ke původní hře, myslím, že zpravidla bývá rozsahově menší, ale nemusí to tak být.
      • cumpi3
        Na velikosti nezáleží...jde o způsob distribuce...DLC je balík stažitelný z netu proto downloadable) a datadisk byl disk s novými daty ke hře.... Ale máš pravdu, že DLC jsou v velké většině malé přidavky, což ale je umožněno právě tím, že jsou stažitelné z netu. u datadisků nebylo možné poslat do kamenných obchodů CD s několika skiny....
        • KamilZm
          Díky všem (i elite níže) za vysvětlení. V podstatě tedy DLC + Datadisk nemá cenu nějak extra rozlišovat.
          • Tak, akurat u DLC si musis overit co obsahuje nakolko nie vsetky pridavaju nove misie/kampan(ak nechces platit za kraviny typu "extra predmety do hry" atd.). U datadiskov je takmer iste ze budu obsahovat nove misie/kampan, ojedinele moze datadisk rozsirit hru len o multiplayer ale to je zriedka.
      • Standalone taky často bývá rozšíření hry, které neobsahuje její původní hratelný obsah, ale "nahrazuje" jej novým - i přesto se jedná o díl jedné značky, kde hráči v MP mohou stále hrát spolu (minimálně takto to má Relic u většiny svých RTS viz. první CoH, Warhammer 40k II nebo CoH 2: Western Front).
        Nebo také forma toho prequel/sequel/reimagination/whatever ála Far Cry 3 nebo AC IV: Freedom Cry v poslední době, i když standalone expansion tu byly co pamatuji, jen tak trochu v pozadí... chybí mi datadisky... mnohem lepší 1 datáč než 5 DLC (viz. drzost od Ubisoft udělat "datadisk" pro AC III - Tyranny of George Washington, ale vydat ho jako 3 DLC) *13*
  • 0ludi v mp a treba sa posunut dalej, na coh 2 uz vydali modovacie nastroje a pokial viem maju ich v plane este aktualizovat tak uvidime co prinesie cas a mozno sa dockame blitz2:) cena je na rozsireni pravdepodobne jediny problem a hoci som velky fanusik serie pockam na zlavu
  • Proč by někdo hrál CoH 2, když tu je CoH 1 Blitzkrieg mode...
    • 0 lidí v multiplayeru ded game dude
      • CoH 1 bylo dead už několik let, holt to nemůže fungovat jako kompetetivní eSports ála SC 2. Vlastně už přes 3-4 lety to mělo aktivní komunitu jen o pár stovkách hráčů. Luxusní RTS, ale tím systémem "šance" to Relic zazdil od možnosti stát se i pořádnou ESL hrou a tak si udržet popularitu.
        • Tak on se mulťák dal hrát ještě nedávno, na ranked ti to našlo skoro vždycky někoho. Umřelo to až zkrachovalo THQ, servery se přesunuly na Steam a to rozbilo celý rank systém a matchmaking.
          • Ano, našlo, ale většinou jsi začal potkávat stále stejné hráče.
            Ve 2v2 to byl teprve parádní extrém. Potkat nějaký team pouze jednou za herní session (dejme tomu 6-7 zápasů), to člověk považoval za hodně velké překvapení *1*

            CoH 1 jsem hrál i turnajově a ta hra, byť fakt naprosto úžasná, prostě má v jádru tu blbost s "házením kostkou" a to zazdilo jakoukoliv možnost stát se pořádným eSports. Ano, z 90% procent je to skill, ale vždy tam je docela reálná ta šance, že v Match 1 ti Rangers rozmrdaj Pumu na jedno salvo a v Match 2 (stejná taktika, ale výměna stran) tvoji Rangers na jedno salvo z bazuk stěží trefí a když už, tak jen poškodí motor (tahle situace nastala v 1v1 turnaji 3 roky dozadu pro hráče Seb, který právě kvůli těmto náhodám prohrál).

            Prostě za neúspěch všech CoH (hlavně Online) si může už gamedesign Relicu. I když samozřejmě krach THQ tomu nijak nepomohl.
            • Pokud tě štvalo kostka v COH1 tak COH2 ani radši nezapínej. To že neměcka základna plná flaku sestřelí tvoje letadlo a ještě to letadlo potom crashne do tvé báze kde ti zničí polovinu baráků a 3 čety je běžné....
    • Už jsem si vzpomněl, málo lidí v MP a nějaké sestavy mají problém nízkým počtem FPS (10 a méně) po delším hraní (50 minut a více). Sry za blbej příspěvek, příště budu více myslet, ale i tak je to perfektní mód.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit