Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ORIGINAL REMASTER je blbost nehodna ani 5korun.... ale toto je TOPKA.,... 1tka aj 2jka uplne paradne urobene... takto sa to robi srdcom.... a az pak nejaky donate .... paradicka... drtim prave jednotku a mega to je ... jednotka v interfacom dvojky mno DOKONALE .....cela avizovana dvojka od wau vyvojarov moze ist do smetaku :D 

    http://hdproject.altervista.org/

  • HellAngel

    Tento rok asi nepraje Remastrom :D

  • palcov

    Nebylo otáčení o 90 stupňů už v původní hře?

    • A interiéry - ty menší byly 3d a šlo rotovat plynule, venku 90, protože to byly pouze 2d vrstvy a všechno muselo být 4x pro každý pohled zvlášť.

    • JamesFaith

      Ve dvojce určitě.

  • Marines

    No jo, tak tohle se opravdu moc úplně nepovedlo a Já v.l se domýval, že po úspěchu se mrknou i na ostatní staré hry od Pyro…..?! 

  • Femt0

    Nová doba. I remaster se dá p0dělat.

    • Corvus

      Proč píšeš místo "o" nulu?

      • Femt0

        Zabanované slovo. Přidal bych emotikon, ale chybí tu ten, co pláče a nesměje se.

        • iSpirit

          A proč mas tu nulu i v nicku?

  • smutné jak muže dopadnout lgenda.

    chtěl bych moc předělat Hidden and Dangerous 1-2 ale raději možná ne

  • Mart9

    Jediné Commandos, u kterých bych chtěl remaster, nebo alespoň opětovné vydání (nejdou koupit) jsou Strike force.

  • JohnyTheZik

    Davat vyssi hodnoceni remasteru apriori dobry hry je podle me hrozne nebezpecny. Obzvlast u her, kde jsou dodnes v pohode hratelny i originaly.

    Pak vznikaj bazmekty jako prvni HD remaster AoE 2, tohle, W3: refunded, nebo do urcity miry DS1: remastered, kde si za upscale textur zadaj 20-40 dolaru a bez jakyhokoliv effortu vydaj neco, co si lidi koupej kvuli nostalgii a protoze prece predloha je porad dost dobra, takze ani remaster nemuze bejt uplne spatnej.

    Kdyz nezazni v clanku recenze poradne jediny hezky slovo na remaster, tak proste nemuze hra dostat vysokou znamku jen proto, ze puvodni hra dostala 8-10. Vypovidajici hodnota cisla je pak totiz absolutne nulova. Dostala ta hra 6, protoze mela dobrou predlohu a zmrsenej remaster? Nebo uz se ta hra po tolika letech neda srovnat s dnes-vychazejici konkurenci?

    Jsem slanej, protoze jsem se na tohle i na w3 dost tesil a dostal jsem totalni brak, za kterej davat 20, resp. 30 dolaru, je do nebe volajici zlodejina. W3 ukaze v trailerech novy in-game cinematics, zajimavy UI a vyda to uplne tu samou hru s updatlejma texturama, jeste navic bez cheesy cz dabingu.

    • Z recenzie je uplne jasne, ze sa to kupovat neoplati. Nic viac vediet netreba, nech je cislo 1/10 alebo 4/10.

      Ja som kupil Reforged za 40€ aby som mal pristup do bety...Vacsie sklamanie som nezazil za posledne roky ...v Blizze snad na tom makalo 10 ludi...oni outsourcovali vsetky modely inej firme a aj na fore bolo cele mesiace ticho. Updaty boli smiesne a pomale.

      Dabing alebo cestinu nemozes cakat, tam je problem inde. To mal vtej dobe na starosti lokalny distributor a ten uz neexistuje. Licencie ostali jemu, nie Blizzardu a pri tych problemoch co ta hra ma, je lokalizacia to najmenej.

      • JohnyTheZik

        At chces nebo ne, cislo je pomerne dulezity, ja totiz nemluvil jen o tyhle recenzi, ale o remaster recenzich jako takovejch. Vetsina lidi se nejdriv diva na cislo a az pak cte, jestli vubec, obsah recenze. A ano, tady je 4/10 (coz je celkem jasny, ze ruce pryc), ale z recenze to zni spis na 2/10. O to vic, ze na metacritic to ma solid 68, coz uz muze napalit podstatne vic lidi.

        Z dabingu je samozrejme nevinim, to bylo jen priliti oleje do ohne.

  • Veskoslav

    A to vysoké číslo v konečném hodnocení je tam proč?

  • KrPa

    vazne jsem zvedavi na recenzi w3 reforge, zda bude mit redakce taky koule

    • Derp_1337

      Proč by měli mít koule?? To není stejná situace. Verze Reforged nezažila žádný downgrade a nebo nemístnou cenzuru.

      Problém s hate na W3 Reforged by se dal shrnout slovy "komunita očekávala více".

      Sice za to přehnané očekávání komunity můžou vývojáři, kteří na twitteru a různých tiskovkách naslibovali superlativa, když v reálu nakonec dodali jenom trochu vylepšenou grafiku.


      PS: I samotný hate na bugy při dni vydání by se dalo označit za "komunita očekávala více". Jak jenom ty hráče mohlo napadnout, že tam první den nebudou žádné bugy?? LOL .Blizzardu se už dávno nedá věřit.

      • KrPa

        komunita ocekava, ze hra bude aspon ve stavu poslednicho patche w3 a ne jeste horsiho, proc tedy neco slibili a hned otevreli predprodej? protoze klamava reklama??

        • Derp_1337

          Většína problémů pramení z migrace na novou multiplayerovou infrastrukturu. Takže jsou tam bugy, chybí předchozí funkce (žebříčky), atd. Nicméně takové problémy se dali čekat.


          A k té klamavé reklamě? Já Blizzardu nevěřím ani slovo. Doba, kdy měli dobrou reputaci, je dávno pryč. Stačí se jenom zamyslet nad tím, jak nová EULA bere na hůl modery.

          Pokud si někdo koupil hru v předprodeji, tak smůla. Ti lidé potřebují probrat ze své naivity.

      • Lukyz

        Komunita očekávala min. to, co jí bylo prezentováno 

        • Derp_1337

          Souhlasím. Sliby, chyby. Vývojáři neměli toho tolik slibovat.

          Když se ale oprostíš od přehnaných očekávání, tak jako remaster je to prostě naprostý průměr. Nic extra a taky nic přehnaně pokaženého (Teda až na startovací problémy u nové multiplayerové infrastruktury, ale to se dalo čekat).

          Prostě je to průměrný remaster, který si objektivně nezaslouží žádnou chválu, ale ani žádný velký hate. Jenže komunita se cítí podvedena a všichni křičí "odpad" a "0/10" atd.


          PS: Já osobně jsem Blizzardu nevěřil ani slovo, protože jejich reputace dobré firmy už dávno neplatí. Stačí se jenom zamyslet nad novou EULA , která bere modery úplně na hůl.

      • owny

        Nejde o to, že by očekávala více, Blizzardu se nepodařilo ani dodat to, co uměl původní W3 - vlastní kampaně, více featur v online multiplayeru, podmínky, které nesedřou z autorů map kůži, atd.

        • Derp_1337

          Většina problémů v multiplayeru pramení z migrace na novou multiplayerovou infrastrukturu. Ani start původní formy Battle.netu se neobešlo bez problémů, ale nakonec se všechny problémy vychytali a dnes lidi považují Battle.net za povedený herní launcher.

          V dnešní herním průmyslu se bohužel start nových věcí neobejde bez bugů. Jenom velmi málo vývojářů si dá tu práci s důkladným beta testingem.

        • Muze tu pls ve zkratce nekdo popsat tu kauzu s moderama a W3? Tohle me nejak minulo


          • Derp_1337

            Nová EULA trvrdí, že když teď něco modeři vytvoří s vývojovými nástroji ve W3, tak majitelem nejenom výsledného produktu ale dokonce i IP (intelectual property) je Blizzard.

            Jinými slovy se chcou vyhnout podobné situaci jako u DotA, kdy modeři vyvíjeli Dotu několik let jako mod pro W3 a pak přešli k Valve s veškerou IP a udělali z toho úplně samostatnou hru.


            Je to pěkná sfiňárna a dokonce se už ozvali nějací nezávislí právnici, že takové omezení IP není vlastně ani legální. Kdyby se někdo rozhodl soudit s Blizzardem, tak z toho určitě bude spor na spoustu let a větší šance připadnou tomu, kdo si bude moci zaplatit lepší právniky (což je Blizzard).

            • Diky za info, to uz je dost pres caru. Blizzard v posledni dobe jedna, jako by se snazil za kazdou cenu zkazit svy dobry jmeno. Ale asi je to v podruci managmentu Activisionu tezky...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit