Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • snad se poučily a nebudou následovat v šlepejích tw warhammer, kde byly takrka minimalni strategické možnosti
  • Nevím no, zatím mě ty trailery nepřesvědčily. Vypadá to jako pohádka.
    • TheGGG
      soudíš na základě svých rozsáhlých znalostí čínské historie?
  • má niekto vedomosť, bol román Příběhy Tří říší vydaný aj v našom preklade (CZ/SK). strýc google mi vytrvalo odmieta vydať odpeveď :/
    • Myslím, že celé to česky nevyšlo. Někde by ale měly být překlady jednotlivých částí. Jestli tě ale tahle silně romantizovaná část historie zajímá, doporučuju oba díly Red Cliff (čínská produkce). Je to celkem ok, pokud se nedíváš na zkrácenou verzi, kde se oba díly slily do jednoho.
      • Ještě doporučím nejdražší čínský seriál - https://en.wikipedia.org/wiki/Three_Kingdoms_(TV_series)
        Případně mangu - https://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_(manga)
        nebo si zahraj - https://en.wikipedia.org/wiki/Dynasty_Warriors
  • Teď je otázka, jak daleko se poučili z chyb Rome 2 nebo Thrones of Britania, kde se objevili dobré nápady, ale nedořešené mebo nedotažené.

    Je sice hezké, že se ve hře objeví dva módy. Ovšem objeví se zpět agenti, filmečky ?Bude se moc konečné kavalerie vylodit z lodí? Bude tupá AI stále hlídat střed města? Bude se moc obléhat město ze vsech stran? Bude si hráč určovat hlavní město a co kde postaví? Bude zde fungovat otroctví?Bude multiplayer stejnew vyspělí jako v Shogunovi 2? Vrátí se noční bitvy?

    Mohl bych pokračovat dále. Jen se bojím, ze za tak krátký čas, vzali engine z warhammer plus nové texutury a hurá na steam.
    • Někde jsem četl, že tento nový díl má běžet na novém enginu. Může to někdo objasnit?
      • V podstatě každý díl TW serie běží na vlastním enginu. Pokud tomu dobře rozumím vždy se jedná o kombinaci Warscape + CA vlastního enginu. Jedinou vyjímkou jsou DLC typu Attila, Fall of the Samurai či Napoleon, kde se vychází z mateřské hry bez nějakých výraznějších zásahů.

        Každopádně asi nejzásadnější změna, o které se spekuluje (jako vždy), je přechod z 32 bitové architektury na 64 bitovou.
      • Zatím se o něm moc neví. Snad, že by to měla být první hra a přinést podporu plnou directx12. Na zbytek se musí počkat do prvních gameplayu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit