Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmm dotaz: mel jsem za to, ze puvodni Carrier command, kdyz primo nevytvoril tak aspon predelaval na Atari ST apod. nejaky cech (aka fidler, fuka apod) nebo delal neco podobneho (nejake napady?) nebo ze by snad sami bratri Spanele neco takovyho delali za casu Spektraka?
  • Hmm dotaz: mel jsem za to, ze puvodni Carrier command kdyz primo nevytvoril tak aspon predelaval na Atari ST apod. nejaky cech (aka fidler, fuka apod) nebo delal neco podobneho (nejake napady)?
  • Jaky to pouziva nebo bude pouzivat engine ?
    Doufam ze to nebude pouzivat nejaky svuj engine *2*
    • Nemám to oficiálně potvrzené, ale odrazovým můstkem CC je pravděpodobně engine z Alpha Prime, který je ovšem takřka kompletně předělaný.
  • Původní cc jsem sice nikdy nehrál, ale podle toho co jsem četl mi to zatím připomíná hostile waters a to byla imho jedna z nejlepších her vůbec, screenshoty vypadají skvěle, jen tak dál :)
  • Zdravím, já mám takový dotaz, v článku byli zmínění aj nějací pěšáci u nepřátel, bude aj hráč moct bojovat jakožto voják se zbraněmi, kromě zmiňovaných vozidel Walrus a letadel Manta?
    • Ano, určitě budete mít možnost bojovat jako pěšák, tedy z vlastního pohledu. Některé mise to budou dokonce vyžadovat, zrovna v BI mě ukazovali misi, kde je nutné se jako pěšák infiltrovat na základnu.
      • Výborně, díky za odpověď.
  • hra inspirovaná Carrier Commandem byla i Hostile Waters: Antaeus Rising z roku 2001. a v té době to byla bomba. Takže jsem zvědavej jak tohle dopadne.
  • o cooperativnim strategickem modu neuvazuji?
    u nej by zrychleni casu vubec nevadilo a mit tym s kapitanem v cele, to by se mi moc libilo *5*
    taky by byl idealni pro boj dvou tymu o nekolik ostrovu ne moc daleko od sebe.
    • MP bude zatím jen jako akce na ostrovech. Uz od zacatku vyvoje se pry ani neuvazovalo o MP ve strategicke casti. Takze coop s nejvetsi pravdepodobnosti nebude.
      • DeDy
        To je škoda, tenhle žánr zbožňuji. Takovej Battlezone 2 a jeho systém commandera řídící důstojníky (spoluhráče), kteří vedli přidělené tanky do bitvy byl úžasnej. COOP aspoň ve skirmishu bych si u téhle hry hodně přál. Původní Carrier jsem měl na Atari ST, akorát mi trvalo,než jsem pochopil, jaké zlato je uloženo na disketě.
  • Hral som to kedysi na ZX SPECTRUM. Bol by som rád, keby to príliš neinovovali, nechali tam
    všetko tak ako to bolo iba to urobili v dnešnej grafike. A potom to bude super. Sú dve hry , ktoré by som chcel vidieť so súčasnou grafikou. Jedna je staručké ELITE (tiež by bolo skvelé v novom grafickom kabátiku, ale bez zmeny čohokoľvek iného) a druhou je táto božská strategia. Jedno želanie sa mi tak možno splní...možno. Ak nebude niekto príliš inovatívny...
  • Puvodní hra kterou jsem hrával na PC/XT za bratru 140tis kč je jedna z nejlepších her všech dob ,nikdy nezapomenu na to jak jsem jestě nevedel ze se da urychlit prejezd letadlové lodi mezi ostrovy a cekal jsem 120min na presun... o)
  • risa2000
    Tuhle hru jsem měl už delší dobu v hledáčku, ale vzhledem k posledním "úspěchům" BIS jsem na to moc nevěřil. Takže dobrá zpráva je, že to pořád pokračuje.
    Vzhledem k tomu, že jsem původní CC (před těmi 22 lety) hrál, tak mě trochu odrazuje tvrzení tvůrců, že bude důležitější příběh spíš než strategie.
    Pokud si totiž dobře pamatuji, tak původní CC byla výjimečná právě tím, že to byla čistokrevná strategie (bez příběhu), ale s obrovskou hrací plochou a možnostmi a příběh si každý psal sám, podle toho jak to hrál. Aby to nedopadlo podobně jako Freelancer...
    • Zayl
      Freelancer byl super hra, takže ať to klidně dopadne podobně.
      • risa2000
        No, nechtěl jsem aby to vyznělo, že Freelancer byl špatná hra. Jen, že Freelancer původně sliboval něco jako být Elite v moderní grafice, ale pak se ukázalo, že pokud to člověk nehrál přesně podle příběhu a nenavštěvoval systémy v pořadí, v jakém to předepisoval scénář, tak to v podstatě ztratilo velkou část zábavy.
        • Irisis
          Cokap single-player, tam stejně nemělo moc smysl lézt mimo příběh. Ale v multiplayeru je teprve ta správná radost ze hry. A stejně by to mohlo být i u téhle hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit