Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Super text, jen víc takových - názory, přirovnání, ne jen strohý info. Utržený autory ze řetězu, prosím (žeru RockPaperShotgun a nejraději bych něco takového viděl i u nás :)
  • Kterej exot toto psal??? Pise tady o westernech, dalmatinech a jinejch kravinach a o dlc jsem se nedozvedel nic. Nevim na cem jedes :D
    • Nedozvedel nic, ty mas problem rozumet psanemu textu?
  • Mno, takže když člověk rok-dva počká, bude už na vše čeština a GOTY bude ve slevě za pár set. Tohle krájení obsahu a placení sezónních pasů moje peněženka podporovat nebude.
    • Plně souhlasím. Poměrně nedávno jsem koupil na steamu ve slevě Human Revolution Director's Cut a plánuji vydržet i tentokrát.

      Myslíte, že by se dala ta parodie na češtinu nějak opravit? Dají se nějakým způsobem modifikovat textury, a stojí to vůbec za to? Dá se to ignorovat nebo to moc bije do očí?
      • tvrdy.mar
        Ano, Michalss s Kramlou přišli na způsob, jak změnit ve hře textury, tudíž časem bude možné udělat nějaký instalátor české lokalizace včetně opravených textur.
      • Ristoro
        Dá se to ignorovat. Některé nápisy jsou v pořádku. Ale některé jsou fakt totální prů*er. Nicméně to není nic, kvůli čemu bys hru neměl hrát :).
  • Lukyz
    Když pominu klasické klišé, že hra má ještě dost bugů, které by bylo bezva vyřešit a stále chybí slibovaná podpora DX12 (zatím pouze jako preview) + obsah měl být už v původní hře...

    Tak DLC nekoupím hlavně kvůli kvalitě samotného MD, která mi přišla oproti HR o několik řádů níž.
    Dawn Engine není žádný zázrak, přidali hromadu nových efektů, který si mezi sebou moc nerozumí, vlasy vedlejších postav jak z krepového papíru, toporné animace a strašně tupou AI.

    Gameplay je víceméně to samé co v HR, což by mi nevadilo, ale co mi zde naprosto chybí je atmosféra, která se dala v HR krájet. Praha za denního světla je tak nijaká, prázdná, sice plná koutků a krámků k prozkoumání, ale tak nějak bez duše. Level design jako takový je skvělý, všechno vypiplané do detailů (samozřejmě až na češtinu), takže se nedostaví stereotyp, ale je to prostě bez atmosféry.

    Stejně tak je na tom příběh a questy, které jsou bez šťávy a hlavně motivace proč něco dělat dál, kromě postupu v příběhu a sbírání EXP. Navíc kolikrát jejich zadávání / plnění nedává moc smysl, např. někam vlezete kam v rámci příběhu / questu ještě nemáte, uvidíte na zdech jasný důkazy nebo si přečtete logy, kde je popsána věc XY a když pak vedete s někým rozhovor, tak Jensen o tom neví, protože to ještě v rámci scénáře vědět nemá, ale já si přitom klepu na čelo, protože v tu chvíli je celá konverzace totální blbost. Přitom by stačilo aby některé lokace zpřístupnili až v rámci daného questu.

    Dohráno ještě nemám, ale po 20h jsem si snad už udělal o hře dostatečný obrázek a pochybuji, že by mě jen tak z ničeho nic posadila na zadek. Přitom je to škoda, na MD jsem se hrozně těšil, ale bohužel je to takový nemasný neslaný *13*
    • Still
      Nasral mě jen ten, vyloženě idiotský, konec. Jinak to bylo super *4*
    • Ristoro
      Já to včera dohrál. 30h jsem v tom utopil. Jenže je tu jeden háček, prozkoumával jsem každý barák a dělal každý side quest. Věřím, že kdybych šel čistě po main story, tak to zfouknu za 8 hodin, což je hodně slabé. Taky obsah příběhu byl mnohem zajímavější v Human Revolution. Jenže co se týče gameplaye, leveldesignu, atmosféry a soundtracku, Mankind Divided exceluje.
      Atmosféra je podle mého, dokonale vystižená, augové jsou utlačováni, celou Prahu podtrhuje skvělý depresivní soundtrack se špetkou té naděje. V rozmláceném bytě si můžete přečíst deníček, jak třeba někoho odvedli do toho augského ghetta, atd...
      Side questy jsou výborně napsané a zavedou vás na skvělé lokace, mise v divadle a v bance byly naprosto dokonalé. Hodně mě bavil například místní gangster Otar Botkoveli, doporučuji ho nezabíjet :).
      Leveldesign je troufám si říct, možná nejlepší, jaký jsme ve stealth hře viděl, tuny větracích šachet, rozbitelné zdi, různé boční uličky a hackovatelné dveře. Uvidíme jak bude vypadat Dishonored II.
      AI funguje ve stealth postupu celkem dobře, horší je to při přestřelkách. Grafika taky není na dnešní dobu nic extra a animace obličejů jsou dost špatné.
      Hlavní příběh byl taky celkem slabý, strašně krátký a bez nějakých lépe napsaných postav.
      Nicméně pokud to shrnu, bavil jsem se královsky, koupil jsem německou verzi za 500 z Aukra (normálně tam jde zvolit angličtina), takže i za tu cenu super.
    • ty uz to nehul kamo, pletes si hry s necim jinym
  • residentevilfans
    i never asked for this *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit